Jamie's eerste nacht....

wow héé, die bedjes zien er leuk uit maar ik kan het me gewoon nog niet voorstellen dat Stijn daar in zou slapen. Haha, helemaal niet met zijn speelgoed in de kamer? Zie het helemaal voor me... dat je om 4 uur ’s nachts je kindje vroemvroem hoort zeggen, hihi

Ik was wat te voorbarig gister: vannacht om iets voor vijfen: hoop geschreeuw, ik er direct naar toe, was ze achterover het bed uitgezakt, en stond ze met de voetjes (met slaapzak en al) voor haar bed, hoofd nog op de matras. Maar dat was de eerste keer in 3 maanden, dus verder gaat het prima!

Dat is geweldig gegaan. Zit er echt over te denken nu, hoor steeds 's nachts bonk-bonk omdat ze met haar hoofd tegen de spijlen aan komt, maar zal ze er dan niet uitvallen. Hmmm... kijk het nog even aan en dan komt er hier ook één (vakantiegeld!)

@Rianne, kan het me zo voorstellen, nog helemaal van de wereld en dan opeens op je voetjes landen, dat is toch gek. Vanmorgen wilde Tess ook haar slaapzak nog niet uit en zat gewoon op mijn bed, stond ze toch ook opeens op de grond en wilde weg lopen... tja dat kan niet schat, toen mocht hij wel uit, mama had toch gelijk! enne.. Tot straks!

Groetjes Nanda

Zo Jamie wat een stoer bed heb jij! Leuk hoor met dat groen!
Hier wachten we ook nog even want Fabio slaapt nog prima in zijn ledikant. Daar komt bij dat ik nog geen idee heb hoe de nieuwe kamer van Fabio eruit moet gaan zien.
Jullie weten het he: ik ben zo crea als een bos uien hahaaha.......... komt goed allemaal!

Groetjes van Cissy

Gaaf hoor zo'n junior-bed!!!
Wat stoer...............

Hier wacht ik ook nog met een ander bedje, hij is nog tevreden, en hoor hem nog niet klagen...............en net wat Cissy zegt, wat moet je dan weer van het kamertje maken, ben ook niet zo'n crea bea, laat het meestal aan anderen over! ( .. )

Groetjes Sil mama van Jelle en Pim

Cissy: speciaal voor jou!

Misschien wil Pauline hem wel schilderen op de muur van Fabio's kamertje: maak je er een uienthemakamer van. Sorry, ben erg melig, zit te wachten op Nanda en Tess.
Groetjes, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan