Jammer dat t zo stil is hier

Hoi,

iedereen de beste wensen voor 2013!

Ik vind t jammer dat er zo weinig nog wordt geschreven, had t erg leuk gevonden om elkaar op de hoogte te houden van de ontwikkeling van onze kindjes.....bv tips over bijvoeden enzo..

zijn er meer dames die hier behoefte aan hebben?
Zo ja, gaan we hier dan weer wat meer schrijven?

groetjes Yosha
 
He, zat meestal op het augustus forum, maar werd juli (31ste) mama en vind het ook wel leuk dat er af en toe wat uitgewisseld wordt. Dus ben benieuw, hoe staat het bij jou?
 
Er zitten een aantal dames op Facebook, omdat dat makkelijker toegankelijk is dan een forum op internet. Daar hebben we dagelijkse verhalen en updates over onze kleintjes en daarom dus ook wat minder hier op het forum te vinden.

Met joël gaat alles goed. Volgende week naar CB voor wegen, meten en dacht ook weer prikjes. Groeit als kool en zit op het moment nu in mt 68 en soms mt 74.

Ik ben begonnen met potjes Olvarit geven en dat vond mr allemaal heerlijk, totdat ik begon met potjes waar stukjes in zaten dat moest hij dus echt niet hebben hahahaha.

Verder kruipt hij al achteruit maar nog niet vooruit, drukt hij zijn kont al goed naar boven alsof hij aan het opdrukken is :D En vind hij speeltjes met geluid helemaal het einde :D
 
Terug
Bovenaan