jammer, even klagen

Ik heb ook geen enkel contact meer met die meiden. Het klikte tussen ons gewoon niet en ik had niet de behoefte om contact met hen te houden. Ik vond de groep  beetje TE serieus (sorry hoor, maar bij de  "kwispeloefening" kon ik echt m'n lach niet inhouden wat mij gewoon niet in dank werd afgenomen!!).
Wel overigens kaartjes naar elkaar gestuurd, maar meer dus niet. Ben ook niet naar de nagym geweest, maar gewoon zelf weer naar de sportschool gegaan met beetje begeleiding. Ik vind het op zich niet erg, maar het was natuurlijk wel gezellig geweest als het contact wat beter was verlopen.

Heb ik dan toch veel geluk gehad???
Ik heb samen met mijn man de cursus "Samen bevallen" gedaan, samen met 4 andere stellen en het was waanzinnig gezellig, werd bijna het hoogtepunt van onze week! We hebben van iedereen een kaartje gehad (zelf natuurlijk ook gestuurd) en alle stellen blijken onze cursusleidster na de bevalling te hebben opgebeld om te vertellen hoe het was gegaan (was ook echt een heel leuk mens, heel erg betrokken!). De terugkomdag was ook erg leuk en ik was erg nieuwsgierig hoe de andere dames bevallen waren. En baby kijken is ook leuk (al is die van jezelf toch de mooiste ). Ik vond het leuk om hun verhalen te horen en we vonden het erg jammer dat de cursus voorbij was!
Het was niet goedkoop (150 euro voor 10 sessies van 2 uur), maar wij vonden het iedere euro waard!

Wel jammer dat niet iedereen er met zoveel plezier op kan terugkijken...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (17-02-2007)

Hi,

Ook ik heb geen contact meer met mensen van de gym. Het was op zich wel een heel gezellige groep, allemaal stoeren Amsterdamse vrouwen zonder poespas (dus geen gezeur over kwaaltjes enzo). We hebben elkaar per mail op de hoogte gehouden van de geboortes, dus ook geen geboortekaartjes verstuurd.
4 Weken na de geboorte van mijn zoontje hebben we een terugkomdag gehad. Heel leuk om alle kleintjes te zien en de verhalen te horen, maar toch had ik niet echt een klik met de meesten. Wel gewoon gezellig kletsen, maar niet goed genoeg om contact te onderhouden. Dat vind ik wel jammer, maarja, het is niet anders.

Groetjes Femke

hoi hoi,

na een wat aftastende start hebben we met een paar meiden van de gym wel na iedere les staan napraten. Helaas moest dat altijd buiten, maar het was wel gezellig en nuttig. We hebben elkaar allemaal een kaart gestuurd, de meesten ook een reactie op een kaartje. Ik heb nu een beetje contact met 2 meiden en aankomende week is de eerste nagym. We hebben nog 6 lessen. Ik heb geen idee of ik contact zal houden. Het is wel leuk en ook nuttig om te vergelijken, maar dat kan ook via deze site.
Of ik een volgende keer ook weer gym ga doen, weet ik niet. Misschien kies ik dan wel voor yoga ofzo. Zien we dan wel weer haha!

Elise

hoi hoi        

ik ben wel iemand van de yoga uit zwolle.
ik heb haar aan het begin van de week gebeld dat we nog niks hadden gehoord over de terug kom ochtend en of het nog door zou gaan. ze zei dat ze geen ruimte had om de baby massage te geven en dat het dus niet door kon gaan. ik heb toen tegen haar gezecht dat ik het een beetje raar vond dat ze niet afgemeld heeft en dat ik dat wel zo netjes had gevonden dat ze even een mail had gestuurd naar iedereen. maar dat zou ze nog wel doen deze week zei ze. maar ik heb niks van haar ontvangen jij wel??

Ik ben trouwens 31 januari bevallen van een zoon sam. en jij?

groetjes petra

Dus ik was niet de enige die zo'n groep had, gelukkig maar....ha ha!

Hoi Petra,
Ik wist ook niet dat het niet door ging. Ik heb haar gemaild omdat ik ook niks hoorde, waar het was en hoe laat en toen kreeg ik donderdag een mailtje terug met het verhaal dat er te weinig belangstelling was en geen ruimte. Vond ik ook wel vreemd want toen we de datum vaststelden zei toch niemand dat ze geen belangstelling had.... ik vermoed dat ze er zelf eigenlijk ook niet zoveel zin in had.... denk je niet? Maar ze heeft me dus ook niet uit haar zelf gemaild.

Grappig dat je elkaar op het forum dan ineens wel tegen komt.....

Ik ben 6 januari bevallen van een dochter Nynke
(was jij een van de twee buurvrouwen die ook 14 januari was uitgerekend?)

Groetjes,
Daphne

Terug
Bovenaan