jammer genoeg nieuw hier

Hallo dames,

Nou vanaf vandaag hoor ik officieel bij jullie. Mijn eerste zwangerschap: officieel 10 weken nu, maar het hartje dat vorige week nog klopte is nu echt gestopt. Vorige week mijn eerste echo: het was te klein. Dinsdag gaan vloeien en vandaag de bevestiging. Het is niet goed. Moet er nog wel uit komen. Duurt dat lang? Heb al sinds dinsdag pijn en bloed. Sinds gisteren komen er ook stolsels mee.

Oh bah wat is dit verdrietig!
Stom dat het goed voelt dat ik niet alleen ben, dat is natuurlijk alleen maar rot voor iedereen!

Allemaal sterkte.

Ben zo bang dat ik nu nooit meer dat roze wolk gevoel krijg...

D.

Hoi Dattig. Had net van je gelezen. Goed dat je zo snel hier bent gekomen. Ik denk dat het gaat opschieten bij je omdat er stolsels mee komen. Bij mij was dat niet zo en hebben ze het met pillen opgewekt omdat ik geen curretage wilde.  
Nogmaals veel sterkte. Als je het kindje verloren ben dan voel je je eerst opgelucht. want je weet dat het eruit moet en daarna verschrikkelijk leeg.

Ha Wilhelmin,

Wat fijn zo snel een reactie. Nou dat hoop ik dan maar. Wat naar dat het bij jou niet ging. Ja leeg dat zal wel. Ik wil ook wel dat het snel ' klaar' is maar aan de andere kant is het dan ook echt leeg zijn he...
Wat een tranen ... pff...
Hoop dat het goed met je gaat!

Liefs
D

had vorige week ook al je berichtje gelezen over een te klein kindje bij de echo en dan is het nu toch echt mis
Ik zou niet weten hoe lang het nog kan duren, maar denk idd dat als er al stolsel mee komen je al een heel eind bent (wat klinkt dat allemaal bah hier wil je het toch helemaal niet over hebben!?? er hadden kindjes geboren moeten worden)
Zelf zit ik er nog middenin, bij mij is 1,5 week geleden tijdens de termijnecho geconstateerd dat het kindje met 9 weken en 4 dagen gestopt is met groeien en tot nog toe is er niks gebeurd. Inmiddels wel bij de gyn geweest en maandag staat de curettage gepland .

Hoop dat je het allemaal een plekje kan geven, zelf merk ik dat het echt een veel grotere impact heeft dan ik ooit had verwacht....

groetjes,
Marije

quote: dattig schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-01-2008 20:58:02'));

Stom dat het goed voelt dat ik niet alleen ben, dat is natuurlijk alleen maar rot voor iedereen!

Dit heb ik dus ook heel sterk... het is fijn om de herkenning te vinden, maar wat is het beroerd om te weten dat het zoveel vrouwen overkomt...

groetjes,
Marije

Ha Marije,

Jee zeg maandag dus. Nou het is inderdaad heel veel allemaal. Ben een poos tranenvrij en dan... vol... en dan hebben we het haast aan niemand verteld. Kom ik vanmiddag een vriendin tegen en die vraagt hoe het gaat... Ja rot natuurlijk, maar zo natuurlijk is dat niet.
Ben jij ziek thuis? Ik de afgelopen twee dagen wel maar weet niet zo goed wat ik volgende week moet doen....
Daar hadden we inderdaad niet over nagedacht. Nee onze buik zou gaan groeien!
Bah bah bah enz...
D

Hoi D,

Spijtig om te horen. Vervelend waar je nog allemaal doorheen moet. Bij mij is het nu een week geleden gebeurt. Ik heb het er ook nog moeilijk mee.

Ik wens je sterkte voor de komende tijd. Het is wel fijn dat je hier dingen kunt delen met anderen vind ik.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan