Jammer...

...dat veel meiden weg blijven nu het forum aan het veranderen is!

Het is wel duidelijk dat het nog niet helemaal af is maar er wordt genoeg reclame voor gemaakt en aangegeven dat het forum in ontwikkeling is. Dus waarom geven we het geen kans???

Ik waardeer heus de initiatieven voor nieuwe fora, top dat iedereen zo betrokken is maar ik blijf liever hier. Ik heb er wel vertrouwen in en vind het juist leuk dat het toegankelijk voor iedereen is. Dus dat er nieuwe moeders bij kunnen komen.

Andere jaren was het ook rustig in de zomer dus dat zal nu ook wel aan de hand zijn. Hopelijk ben ik niet de enige die op het vertrouwde honk blijft zitten ;-)

Liefs allemaal en fijne zomer!!!

het andere forum is een stuk prettiger als deze (vind ik), maar heb hem dan ook zelf uitgekozen.
Zitten nu al met 62 mama's daar en iedereen mag erbij hoor.
Denk ook dat als mama's hier komen ze vaak genoeg de site van het forum tegen komen, waardoor ze zich daar aan kunnen melden.
Het is niet zo dat ze daar moeten reageren, ze kunnen dan net als hier gewoon meelezen

Wat mij betreft is de verhuising naar het andere forum tijdelijk. Dit hier is echt zwaar kl*te. Maar ook ik vind het open karakter een groot plus punt, dus zodra e.e.a. weer op orde is, kom ik zeker terug, en ook nu kijk ik nog regelmatig.

maar het andere forum is veel gebruiksvriendelijker op dit moment.

Ik zou het wel heel leuk vinden als jullie ook meegaan, al is het maar tijdelijk!

Annemieke

eerlijk gezegd blijf ik liever hier, lekker vertrouwd, en inderdaad het open karakter. Maar muts die ik ben, wil niets missen en schuif dus nu 75 x per dag heen weer tussen hier en het andere forum en de hyves, boehoe, boehoe! Met recht verslaafd geloof ik....

het maakt mij niet veel uit want ik kan eindelijk hier ook weer reageren maar ben net zo'n muts als marieke want ik weet zeker dat ik ook overal blijf lezen en schrijven hahaha..

ja hier ook zo'n muts en weet het ook even niet meer... nu wil graag in het weekend een raportage geven van Meike haar verjaardag maar moet ik het nu op beide fora doen? Of niet????
Ben dr nog niet uit

Terug
Bovenaan