Jammer...

Hee hoi!
Ik ben ook nog (weer, was even weg...heerlijk!) hier hoor. Ik heb me wel aangemeld bij het andere forum, maar om de een of andere stomme reden, kom ik toch altijd weer hier terug...

Gewoon hopen dat we snel meer kunnen hier.

Hoi

Ook ik zou het fijn vinden als we met z'n allen hier blijven.... het wordt vast beter, ze hebben alleen aangegeven dat het een paar maanden gaat duren. Dus even geduld...
Als actieve meeleesmama mis ik het forum ook, ik heb me aangemeld bij het andere forum maar heb nog geen bericht gekregen dat ik geaccepteerd ben?! Kan er nog niet op.
Ik hoop eigenlijk ook dat het andere forum voor tijdelijk is.

Groetjes Sascha,
mama van David en Lotte

Ho, Sorry Pauline,

Ik zie net dat mijn account wel geactiveerd, het bericht was allen in mijn ongewenste berichten map gekomen. Ga nu proberen in te loggen!

Groetjes Sascha.

ik vindt het initiatief voor het andere forum wel goed,maar ik denk dat het hier wel beter wordt.
Ik ga niet op twee forums kijken,dat wordt me te veel.dus wacht even af ...

Ik doe gewoon tijdelijk even aan twee verslavingen, maar ik hoop dat het hier beter word.
Ik vind het leuker om hier met iedereen te blijven. Het moet even mogelijk worden foto's te plaatsen hier, en de manier van nieuwe berichten rangschikken vind ik nog niet geweldig.
Maar op het andere forum kan je dan wel veel, maar ik vind het ook niet geheel prettig hoor. Je moet meerdere categorieen af, en ik sla al gauw een paar voor mij 'minder interessante' categorieen over, waardoor ik misschien wel weer wat mis. Eén zo''n grote bak waar alles inkomt vind ik wel prettig ...
Maar goed, we wachten nog even af.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan