jammer.....

April-mamma's zijn blijkbaar harde werkers! Ik heb 't ook vaak druk met werk, maar daardoor vliegt de tijd wel lekker snel voorbij..! Kan niet wachten tot we de 12 weken hebben bereikt en we het nieuws aan iedereen kunnen vertellen!

Tja, en het begin van de zwangerschap is meestal nog niet zo spectaculair... veel wachten en weinig veranderingen.... Wacht maar tot we de beebs gaan voelen, de 12 en 20wk echo's krijgen en we de namen gaan bedenken... Dan kletsten we elkaar waarschijnlijk de letters van het toetsenbord ;-)

liefs,

Ook ik voel mij op het moment erg moe en heb dan gewoon de puf niet altijd meer om te reageren...

Probeer het wel regelmatig bij te houden...

Voor iedereen even een hart onder de riem:
- Voor alle werkende vrouwen die ondanks de stress, kwaaltjes en vermoeidheid toch alles draaiende houden!
- Voor alle drukke mama's die al meerdere kinderen hebben en het super druk hebben!
- Voor alle vrouwen en mums-2-Be die in de stress zitten vanwege bloedverlies of andere enge zaken!

JULLIE ZIJN KANJERS!

Ook ik reageer wat minder. Ben momenteel erg misselijk heel de dag door en ben gewoon niet zo lekker. Lees wel af en toe mee.
A.s donderdag heb ik weer een echo en mag ik mijn twee wondertjes weer bekijken. Dan hoop ik ook te horen hoever ik precies ben.

Liefs!

@es1979, wat LIEF van je zeg :)
word ik helemaal vrolijk van!!

@mamalove, wat vervelend voor je die misselijkheid.hoop dat snel over is!
spannend donderdag weer een echo! veel plezier!!

liefs,

Terug
Bovenaan