@janske

haha waar werk je precies bij de c1000 of kruidvat ofzo of op een school, kdv?? haha misschien zijn we elkaar al wel eerder tegengekomen. geinig hoever ben je zwanger?? ik ben nu 31 weken en twee dagen zwanger van ons tweede zoontje.

groetjes inge

Wazig he! Dat schreef ik dus hahaha!! Ik werk op een school in Lindenholt. Heb een zoontje van 14 maanden en ben nu 36 weken en 1 dag zwanger! Wij weten niet wat het wordt en zijn dus super nieuwsgierig.
Woon jij bij de c1000?? Hoe is het verder met je?

Liefs Janneke

ja woon dicht bij de c1000 zo'n vijf min met de auto. haha en jij welke school werk je precies?? hier gaat het verder goed we zijn al aardig op weg nog maar eventjes en dan komt de baby joehoe!!! ons 1e zoontje is nu 2jaar en 2maanden. en jij al lekker met verlof?? ik moet nog 8dagen werken en dan eindelijk verlof!!!

groetjes inge

Ik werk op de Montessorischool. Heb groep 3/4!!
Nog maar een paar dagen werken en dan heb je verlof, heerlijk he. Vandaag weer bij de vk geweest en alles was in orde! Thuis is ook alles geregeld dus die kleine mag donderdag komen haha! Dan ben ik namelijk 37 weken!

Ik werk op de Montessorischool. Heb groep 3/4!!
Nog maar een paar dagen werken en dan heb je verlof, heerlijk he. Vandaag weer bij de vk geweest en alles was in orde! Thuis is ook alles geregeld dus die kleine mag donderdag komen haha! Dan ben ik namelijk 37 weken!

hihi fijn forum he???
oja het montesori mijn buurjongens zitten daarop. maar volgens mij wel wat klassen hoger. hier is ook eindelijk het ledikantje opgezet alleen heeft de baby nog geen 'echte' maar een tijdelijke kamer. dit omdat onze oudste naar boven gaat verhuizen. als de dakkapel eropstaat!!! alleen duurt dat nog een week of 10!!!!!!! dusss als ik of ben bevallen of ik ben 41weken zwanger!! dus dat schiet niet op. en de stress begint nu wel een beetje te komen. maar ja. we wachten maar gewoon af. o lekker die 'magische' grens van 37 weken. heerlijk lijkt me weer fijn om thuis te bevallen. heb jij het de vorige keer ook thuis gedaan??

groetjes inge

Terug
Bovenaan