@janske

Hoe heten je buurjongetjes als ik vragen mag. Als je het niet wil zeggen, dan snap ik dat ook hoor! Maar de meeste kinderen ken ik namelijk wel, vorig jaar groep 5/6 gehad!
Vandaag hebben ze het bed gebracht dus kan nu heerlijk thuis bevallen! Nou ja heerlijk?? Vorige x ook thuis bevallen! Senna is geboren in 6 uurtjes, maar vond het toch behoorlijk zwaar hoor! Hoe heb jij de 1e bevalling ervaren? Vandaag precies 37 weken, joehoe.
Dat duurt lang zeg 10 weken, daar zou ik ook gek van worden! Wel fijn dat het ledikantje nu staat! Moet je nog veel doen voor de kleine komt?
Hier zijn we zo goed als klaar, gelukkig!

Liefs

de jongens heten jesse en jarno. zou wel grappig zijn als je hun in de klas hebt gehad haha.
ik ga morgen de klossen er onderzetten en dan kunnen we ook thuis bevallen. ik heb het heerlijk ervaren om thuis te zijn. op de zaterdag avond begon het een beetje te rommelen. en op zondag middag om 14uur zette het goed door en om 21uur was meneer er. de vk zegt nu dat ik er maar 5uur over heb gedaan zeg maar dus ja heerlijk toch!! o lekker jij bent al zover dat hij/zij mag komen!!eindelijk wij mogen nog vijf weken wachten en dna zitten we ook op 37weken.

veel succes als het al begint en anders tot spreeks. oja was je 1e op tijd?? die van ons precies op de uitgetelde datum

Terug
Bovenaan