Januari 2021❤️

<p>Hallo dames,</p><p>Na een hele week een onderbuik gevoel te hebben gehad. Vandaag dan mijn nod en vanochtend een tuur streepje dacht ik, maar was nog vroeg?. Na vanmiddag nog een keer een test te hebben gedaan en daarna cb mag ik zeggen dat ik pril zwanger ben van ons 2e kindje samen?. <br /><br /></p><p>We hebben al een zoontje van 8maanden nu. <br />Bij hem zit ik op facebook in een groep die in dezelfde periode waren uitgerekend! Dus zou graag een nieuwe groep willen starten met Januari 2021 baby’s. Is hier ook meer behoefte aan? <br /><br /></p><p>Groetjes Elisabeth</p>

Oh wat leuk! Ik zit volgens mijn eigen bereking op 2 januari. Dus spannend! 

Oh jeetje ronde 16. Ppffff dat was een lange zenuw slopende tijd! 

Ik zal straks even een groep aanmaken op facebook. Zullen vast wel meer aansluiten?

Ja klopt! We hebben in januari gezegd we gaan er voor! Maar het had geen haast!  Alleen is mijn vriend erg gefocust op de dag van de eisprong omdat hij toch nog graag een jongen wil?. En volgens hem moet je dan juist alleen op die dag seks hebben. 
Hij heeft uit een eerdere relatie 2 meiden van inmiddels 10 en 8. 
Dus al met al na 4 maandjes nu en gemiddeld 1 a 2 keer gezellig gemaakt (elke mnd).
Dus sta er nog steeds versteld van dat het raak is deze ronde!  

Hallo dames, 
ik sluit me ook aan bij dit topic. 

gister een zwangerschaps test gedaan en er kwam plotseling een streepje te voorschijn kon echt me ogen niet geloven.
Heb toen de digitale van cb gehaald en Jaa hoor !!!! 1-2 weken. 

ik zou ongeveer op 1 januari uitkomen volgens mij..

Terug
Bovenaan