Januari 2021❤️

Oudbloed kan ook een teken zijn dat je baarmoeder aan het schoonmaken is! 

Bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik helderroodbloedverlies vanaf 4+3. Dit was elke dag een klein beetje maar uiteindelijk wel met 7wkn een mk. 
Bij mijn 2e zwangerschap heb ik met 5wkn 3 dgn bloedverlies gehad. Niet extreem veel, maar de moed was me wel weer in de schoenen gezakt. Alleen hebben we nu een blije boy van 8mnd (bijna) omlopen. 

En nu deze 3e zwangerschap. Ook omdat ik er totaal niet vanuit was gegaan natuurlijk sinds vrijdag bruin oud bloedverlies. Alleen s’ochtends met afvegen en vandaag bijna niks meer. Ik dacht zaterdagochtend ook gewoon dat ik ongesteld werd, maar al wat kwam geen ongesteldheid. Dus s’middags op aandringen van een vriendin eerst kruidvat test gedaan en daarna cb. 

Dus bij bloedverlies niet al te snel de hoop verliezen, want het kan ook gewoon goed komen???

Hi dames!
Ik heb ook geschreven op het topic van December baby's want val dan net op 31 december, maar mijn app zegt 1 januari ?. Ik heb in iedergeval positief getest! ?
Ik lees dat een aantal dames af en toe bloed verlies hebben? Mijn verloskundige heeft mij verteld dat 9 van de 10 bloedverlies kan hebben, van bruin tot rood. Komt dus best vaak voor! 

groetjes ?

Wat leuk zo'n groep! :) Ik heb zaterdag ook een test gedaan met een tuurstreepje. Sindsdien nog veel meer testen :p Ik ben waarschijnlijk 4 januari uitgerekend. Ik ben zo benieuwd, want ik heb al een dochter van 6 en een zoon van 1 waarvan ik bij beide eind december uitgerekend was. Mijn zoontje is op kerstavond geboren en mijn dochter op 8 januari. Het kan goed een dubbele verjaardag worden.

Terug
Bovenaan