Hoi Allemaal,
Ik heb het bericht borstvoeding lukte niet gelezen maar ik heb nog een vraag:
Ik wil graag kolven en flesvoeding gaan geven. Heeft iemand hier ervaring mee. Ik ben ook begonnen met borstvoeding maar het doet ontzettend pijn dan ik er koorst aanvallen van krijg, allemaal kleine kloofjes, de tranen rollen bij elke voeding weer over me wangen. Ik wil het weekend nog afmaken..maar dan beginnen met kolven. Het doet ook echt pijn in me hart.. dat ik stop want ik wil alleen het allerbeste voor de kleine Tommy!
Maar het idee en de keuze om te stoppen geeft mezelf een rustig gevoel.
Ik wil nu dus heel graag kolven en bijvoeden.
En hoe doe je het met afbouwen...kan je zomaar over gaan op de flesvoeding?
Ik dacht zelf 4 X afkolven en 2 a 3 flesvoedingen? Welke flesvoeding geven jullie?
Wat zijn jullie ervaringen??
Alvast heel erg bedankt en een prettig weekend met de kleine jongen of meid!!
Liefs Gitta
"Januari forum"
Ik heb het bericht borstvoeding lukte niet gelezen maar ik heb nog een vraag:
Ik wil graag kolven en flesvoeding gaan geven. Heeft iemand hier ervaring mee. Ik ben ook begonnen met borstvoeding maar het doet ontzettend pijn dan ik er koorst aanvallen van krijg, allemaal kleine kloofjes, de tranen rollen bij elke voeding weer over me wangen. Ik wil het weekend nog afmaken..maar dan beginnen met kolven. Het doet ook echt pijn in me hart.. dat ik stop want ik wil alleen het allerbeste voor de kleine Tommy!
Maar het idee en de keuze om te stoppen geeft mezelf een rustig gevoel.
Ik wil nu dus heel graag kolven en bijvoeden.
En hoe doe je het met afbouwen...kan je zomaar over gaan op de flesvoeding?
Ik dacht zelf 4 X afkolven en 2 a 3 flesvoedingen? Welke flesvoeding geven jullie?
Wat zijn jullie ervaringen??
Alvast heel erg bedankt en een prettig weekend met de kleine jongen of meid!!
Liefs Gitta
"Januari forum"