Januari stoppers

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

welke meiden zijn er in Januari gestopt met de pil?
ik zou het erg leuk vinden om met deze meiden ik contact te komen zodat we elkaar kunnen steunen in moeilijke en spannende tijden en blij kunnen zijn in hele mooie en leuke tijden.
ik zelf ben in ook in Januari gestopt en ben nu bezig met de 4e ronden mijn NOD is as. dinsdag dus is dit voor mij een spannende periode.

tot snel,

liefs my

Hallo colly1 ik ben ook in jan gestopt met de pil en zit in de 4de ronde!! spanend heallemaal!!!soms snap ik er niks meer van maar ja het zal er wel bijhooren. ik hoop zoals alle meiden op dit forum dat het snel zal gaan maar ja het enige dat we kunnen doen is er maar op hopen hihihi!!.ik probeer elke week wel een of twee keer op het forum te komen ik hoop je snel weer te spreken groetjes en succesvan springkikkertje

heey heey

leuk dat je reageerd as. dinsdag is mijn nod en ik hoop namijn domme actie met een veel te vroege test dat ik dan een possitief bericht heb.
mijn lichaam is dit keer zo anders heb last van zere borsten, volle buik, zere onderrug, en had net steekjes in mijn linker onderbuik.
had vandaag een mat care test gedaan die je 6 dagen van te vorenmag doen maar die was negatief ik wacht maar weer af.
jij ook veel succes.

groetjes my

Hallo allemaal.

Mijn naam is Sterre en ook ik ben in januari gestopt met de pil. Inmiddels is ronde 4 ook niet gelukt en zit ik in ronde 5. Had voor dat ik ooi tmet de pil begon een cyclus van 28 dagen...op de klok zal ik maar zeggen.

Helaas heb ik sinds het stoppen van de pil een cyclus van 34 dagen ...ook op de klok, maar wel langer dan voorheen. En dat vind   ik best vervelend..het duurt zo lang voorat je weer in je vruchtbare periode zit.

Ik merk dat ik er hoe steeds meer mee bezog ben en nu het verleden week helaas bleek dat het weer niet gelukt was, zat ik er toch even doorheen....en ga dan meteen van het ergste uit...het gaat nooit lukken.... Maar ja heb voor ronde 5 een schema gemaakt (erg hè) wanneer we het beste kunnen klussen. Ga dan toch even uit van de korste cyclus (heb 1 x 29 dagen gehad) en van de langste (34 dagen) en dan om de dag en op de dag van de "vermoedelijke" eisprong.. Tevens heb ik een ovulatietest gekocht... Als ik het zo lees denk ik echt dat ik een steekje los heb,..maar ik wil het zo graag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min man is 13 jaar ouder en heeft al 2 kids. Dus ik hoop niet dat dit "jaren"gaat duren want mijn man wordt er niet jonger op..en ik ook niet. Ik ben momenteel 31 jaar..

Leuk dat we een eigen groepje hebben, waar we zo af en toe eens even kunnen klagen.

Mijn NOD is 21juni als ik uitga van een cyclus van 34 dagen. Tellen jullie de eerste dag van de menstruatie mee?? Dus ik ben 19  mei ongesteld geworden...tel je dan 19 mei meer als eerste dag??

Tot snel
Sterre

Hallo,

Colly1 en Spingkikkertje, ...waar zijn jullie?????????

Zijn er misschien nog andere januari stoppers op dit forum???

Gr. Sterre!!!!!!!!

Hallo allemaal!!

Ik ben collie en ben 24 jaar. Ik ben ook in januari gestopt met de pil. Na hem 9 jaar geslikt te hebben.
Mijn vriend is vier jaar ouder, wij zijn 9 jaar bij elkaar en wonen vijf jaar samen. Een goede basis voor een klein wondertje, dachten we zo.

Ik heb een cyclus van 29 dagen, zat 1 keer een cyclus bij van 31 dagen. Ben soms erg onzeker. Waarom het bij ons nog niet wil lukken. Ben er soms wel een beetje erg veel mee bezig. Wij zitten net in ronde 5 de rd zijn net de deur uit... Deze ronde hopen we op meer succes.

Jullie ook heel veel succes ik hoop dat dit een vruchtbareronde mag zijn voor jullie!!

Liefs Collie

hallo meiden daar ben ik eindelijk weer ff wat vragen beantwoorden!!! ik tel mijn NOD dag als de dag die je ongi moet worden maar niet bent geworden maar ik ben al 3 keer op de 21 ste dag van de cyclus ongi geworden ik snap er soms ook niks meer van dus als het goed gaat dan is mijn nod 4 juni maar ik voel mij niet anders als anders dus ik denk dat ik helaas voor de 5de ronde weer ga maar wie weet is het niet zo!!!ik gaa maandag naar de huisarts een gaa vragen voor een inwendige echo en voor mijn vriend sperma onderzoek! ik hoop dat ik een verwijzing krijg!! jullie horen het nog wel van mij groetjes xxxx Springkikkertje

hallo daar ben ik weer!! ben bij de HA geweest! hij zei tegen mij dat ik tot september moet wachten en als het dan nog niet raak is dan krijg ik een verwijzing voor onderzoeken!!  verder gaat alles weer zijn gangentje hier ben weer net van mijn ongi af dus op naar de 5de ronde groetjes xxxjes springkikkertje

Terug
Bovenaan