Januari stoppers

hallo allemaal,

Wij zijn ook in Januari gestopt en zijn nu ook bezig met ronde 5!!!
Elke maand  voelt mijn lichaam wel weer wat anders waardoor ik denk "zou het deze keer wel gelukt zijn"Maar tot nu toe nog niks.
Ik heb een cyclis van 30 dagen en ik moet 22 juni weer ongi worden.
Ik  denk soms ook al als het maar OOIT lukt Ik weet dat het 9 maanden tot een jaar mag duren voor je uberhaubt zwanger kunt worden, ben namelijk kraamverzorgster maar als ik elke dag die lieve baby's zie dan wil ik het ook zo graag.
En ik zit al vanaf dat we gestot zijn te fantaseren hoe ik het de ouders en zussen ga vertelen.
Heeft iemand daar nog leuke ideeen voor.
Ik probeer regelmatig online te zijn en ik hou jullie op de hoogte en ik duim voor idereen dat het gauw lukt.

Groetjes

Hallo wijnie weet je wat leuk is om te doen (lijkt mij) als je zwanger bent dan laat je een t-shirt maken voor je ouders met de tekst wij worden opa en oma!!! die geef je cadeau dit heb ik wel een gezien op tv de reactie van die ouders was echt heel leuk hahaha  of wat ook leuk is een flesje wijn met op de etiket voor de aanstaande opa en oma.groetjes xxxjes springkikkertje

quote: spingkikkertje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2008 15:14:07'));

Hallo wijnie weet je wat leuk is om te doen (lijkt mij) als je zwanger bent dan laat je een t-shirt maken voor je ouders met de tekst wij worden opa en oma!!! die geef je cadeau dit heb ik wel een gezien op tv de reactie van die ouders was echt heel leuk hahaha  of wat ook leuk is een flesje wijn met op de etiket voor de aanstaande opa en oma.groetjes xxxjes springkikkertje

ha springkikkertje,

Bedankt voor je reactie ik zal hem onthouden als het ooit zo ver is.
Voor mijn nichtje wou ik ook een t-shirt doen met "Ik krijg een Neefje of Nichtje"
Alleen voor opa en oma wist ik nog niks maar ik zal je tips onthouden>

Liefs Wijnei

hallo
ook ik ben afgelopen januari gestopt met de pil. had 4 februari mijn menstruati en tevens mijn laatste ben nu 18 weken en 5 dgn zwanger. uitgeteld 11-11-2008

hallo pupedukpe gefeliciteerd!!! wat geweldig en nog zo snel geniet van je zwangerschap groetjes xxxjes springkikkertje

Terug
Bovenaan