januarie stoppers 2008 waar zijn jullie?

hallo angel gefeliciteerd meid sorry dat ik zo laat reageer ben ff op vakantie geweest en wat een mooie naam heb je (toevallig willen wij als wij een jongen krijgen hem ook daan gaan noemen hahaha) geniet van de komende tijd!!! bij mij nog weinig nieuws zijn weer flink aan het klussen moet nu 5 maanden met clomid probeeren groetjes xxxjes springkikkertje

Hoi hoi,

Dat is toevallig springkikkertje! Leuk....goede smaak he hahaha. Hopelijk komt die tijd voor jullie ook snel. Bedankt voor je reactie.

Vervelend Marjootje dat je klientje zoveel huilt en dat je bij osteopaat loopt. Daan heeft wel veel last van krampjes, erg zielig. Hij is wel erg sterk en draait al van rug op de zij en zijn hoofd draait hij ook goed zelf dus hij zal niet zomaar een plat hoofd krijgen denk ik.
Hij heeft niet meer doorgeslapen sinds die ene keer, maar komt meestal rond half vier en om half zeven. Dus dat gaat al best goed.

Nou meiden ik ga van het mooie weer genieten, jullie ook fijn weekend en tot gauw.
Oh ja hoe kan je snel onze topic vinden? Ik zoek me iedere keer te pletter door alles blz heen????

Lfs
Hoe oud is Stein nu alweer?

hey,
wat geweldig super gaaf.
gefeliciteerd met Daan.

Ook ik was ff op vakantie, dus zodoende wat laat. En zoek me ook telkens te pletter naar de topic.

Hoe gaat het met de rest????
Ik ben vandaag weer ongi geworden, deed me eigenlijk niets, maar was natuurlijk ook lekker op vakantie geweest.
Volgende week moet mijn man het potje wegbrengen. en dan ff afwachten.

Ik houd jullie op de hoogte, ik hoop jullie mij ook.
Veel liefs en alle goeds.
Muppet

he mupped bij mij is het nog steeds niks dinsdag is mijn nod dag maar ik denk dat het weer niks is! verder geen nieuws hier! en inderdaad dit forum is er niet op vooruitgegaan ik moet ook elke keer zoeken maar volgens mijn kan het niet anders iedereen klaacht eroover!! groetjes en succes bij de gyn! springkikkertje

hoi,

hoe is het met alle meiden?
stein is alweer 3 maanden het gaat echt zo hard!!
ga volgende week ook weer werken!!
dus dat zal wel even wennen zijn!!
maar ook wel lekker ik denk dat als ie dan weer eens een flinke huil dag heeft ik het beter aankan als nu ik word soms een beetje moedeloos!!
en het zou fijn zijn als ie door gaat slapen dan kom ik ook wat meer tot rust!!
maar het is en blijft een super vent hoor en ik zou hem nooit meer willen missen!!!

als ik www.zwanger.nl in toest krijgen in mijn zoekbalk meerdere aressen te staan dus en daar staat ook zwanger.nl/blablabla en dan staat er nog forum en message bij als ik die aanklik zit ik gelijk hier!!
hoop dat je het snapt want het is een uitleg van niks haha

Hahahaha ik snap wat je bedoelt Marjootje, ik deed dat ook zo bij de andere site. Kijken of het hier ook lukt.

Jeetje het is echt een site van niks, dat zoeken iedere keer..............

Hier alles redelijk goed. Daan begint nu wel meer te huilen en blijkt nu verborgen reflux te hebben, heel erg vervelend. En zeer vermoeiend, ik weet wat je bedoelt Marjootje. Zelf heb ik borstontsteking gehad en ben erg ziek geweest, nu weer aan de betere hand. Maar zoals jij al zei, ik kan hem niet meer missen.

Meiden fijne avond.

Lfs

ach heeft ie er erg last van?
ik heb bij stein ook wel eens het gevoel dat ie het heeft hij kan zo huilen bij zijn fles en is heel veel aan het slikken maar goed dat moet binnenkort over gaan!!

muppet en springkikkek ik vind jullie echt kanjers hoe jullie je allemaal doorheen slaan!!
echt jullie verdienen een flinke pluim!!!

angel alweer uitgeziekt?

liefs

en inderdaad het is een *** site

Terug
Bovenaan