Jaren bezig

Hallo,
Ik ben half 2001 gestopt met de pil, rond 2004 3 iui behandelingen gehad, maar door heel veel pijnen toen ben ik er toen mee gestopt. Stom van me.
Inmiddels heb ik mijn tweede iui weer gehad, nog 3 dagen tot menstruatiedag, duimen maar weer, mijn gevoel zegt van niet.
Wie is er nog meer zoveel jaren bezig om zwanger te worden?
Ik lees wel eens berichten van 2 á 3 jaar, maar nooit langer, het sperma van mijn man is goed, bij mijn is alles goed, dus een groot raadsel.
Af en toe voel ik mijn eigen toch behoorlijk ellendig, omdat iedereen maar zwanger raakt om me heen, laatst op het nieuws 2 vondelingen, en mensen die graag zwanger willen raken, die raken dat niet.
Wie o wie kent zich in mijn verhaal.
Heel veel succes en sterkte allemaal met zwanger worden.

Vanochtend heb ik alweer wat buikkramp, kan het niet precies omschrijven wat voor kramp, het zeurt wat. Het voelt niet helemaal het zelfde aan als dat je onges. moet worden.
Ik ben nooit intensief bezig geweest om zwanger te worden, maar de laatste weken is het heel erg bij me, ik ben zelfs gestopt met roken, en dat betekent voor mijn al heel wat. Mijn stemming is heel erg schommelend, ik ben blij dat ik een begripvolle man heb.
Nou ik wacht het wel weer af.

Vanochtend heb ik alweer wat buikkramp, kan het niet precies omschrijven wat voor kramp, het zeurt wat. Het voelt niet helemaal het zelfde aan als dat je onges. moet worden.
Ik ben nooit intensief bezig geweest om zwanger te worden, maar de laatste weken is het heel erg bij me, ik ben zelfs gestopt met roken, en dat betekent voor mijn al heel wat. Mijn stemming is heel erg schommelend, ik ben blij dat ik een begripvolle man heb.
Nou ik wacht het wel weer af.

hallo

jeetje dat is al een behorlijke tijd. wij zelf zijn nu 2 jaar bezig, ik heb nu 3 iui achter de rug en op 14 juni hebben we een intake bij een ander ziekenhuis. bij ons is ook helemaal niks te vinden waarom het niet wil lukken. ik ben wel eens bang dat het bij ons ook nooit gaat gebeuren. mijn man is positiever als ik. ik hoop dat het deze keer wel gelukt is bij jullie want het is je zo gegund.

x kim

hallo

jeetje dat is al een behorlijke tijd. wij zelf zijn nu 2 jaar bezig, ik heb nu 3 iui achter de rug en op 14 juni hebben we een intake bij een ander ziekenhuis. bij ons is ook helemaal niks te vinden waarom het niet wil lukken. ik ben wel eens bang dat het bij ons ook nooit gaat gebeuren. mijn man is positiever als ik. ik hoop dat het deze keer wel gelukt is bij jullie want het is je zo gegund.

x kim

Hoi,

Wij zijn nog niet zo lang bezig als jullie maar als ik de pogingen met mijn ex-vriend meetel is het ook al 4 jaar.

Gek dat alle mannen positiever zijn dan de vrouwen, mijn vriend denkt ook dat het allemaal wel goed komt, terwijl ik vaak wanhoop? Komt het omdat wij er meer mee bezig zijn?

Dank je wel voor jullie reacties.

Mijn man is een geschenk uit de hemel.
Hij zegt ook dat hij toe is aan kinderen, maar dat als het niet mocht lukken bij ons, dat we altijd elkaar nog hebben.
En dat het voor mijn moeilijker is, omdat ik mijn vrouwelijke gevoelens hierin heb.
Mijn kramp heb ik nu nog steeds, wel wat minder dan vanochtend, maar we blijven hopen.

xxx

@ alabama

nou ik denk dat vrouwen er meer mee bezig zijn omdat wij hormoon shommelingen hebben en elk kwaaltje en krampje voelen.
dat maakt het ook zo zwaar de laatste dagen voor je menstruatie.

we moeten ook gewoon positief blijven want dat werkt uiteindelijk toch beter dan negatief zijn, maar makkelijker gezegd dan gedaan.

veel succes meiden x kim

Terug
Bovenaan