Jaren bezig

Hier hetzelfde......Gisteren ook weer ongesteld geworden:-(. Elke keer die stille hoop en niet snappen waarom het niet gewoon lukt (het is immers al een keer eerder gelukt). Dan zit ik buiten in de tuin en dan zie ik mijn kleine meisje spelen en dan denk ik dat het zo zielig is dat ze alleen is. Maar mijn vriend weet me dan wel weer op te peppen en het om te draaien dat deze meid misschien wel een mega wonder is en dat ze genoeg neefjes en nichtjes, vriendjes en vriendinnetjes om zich heen heeft om zich niet eenzaam te voelen:)

Ik hoop en leef zo met jullie mee dat jullie ooit het geluk mogen hebben om een kindje te krijgen. En ondertussen begrijp ik ik wat jullie doormaken want ook als de wens voor een tweede kindje uitblijft doet dat af en toe zeer!

Ga snel verder met genieten van onze aanbouw die nu klaar is met heel veel hulp van lieve mensen om ons heen!

Liefs

Hallo,

Herkenbaar verhaal.
Wij zijn nu 3 en half jaar bezig voor eerste kindje.
Inmiddels 6 iui's achter de rug,waarvan ik bij 2 iui's ook nog eens door de hormoon stimulatie cyste had ontwikkeld.Dus het zit ons ook niet mee.
Deze maand gestart met 1ste ivf.A.s zondag de punctie ben benieuwd.

Ik heb ook veel mensen in mijn omgeving die nu zwanger zijn.En vind dat ook behoorlijk moeilijk.Je gunt het andere wel,maar wil zelf zo graag.
Vind het helemaal moeilijk als mensen gelijk zwanger zijn,net gestopt met pil en dan direct zwanger.Denk dan waarom wij niet.

Hallo,

Even een hart onder de riem voor jullie! Wij zijn 3,5jaar bezig geweest om een kindje te krijgen, alle onderzoeken gehad en een kijkoperatie, maar er werd niks gevonden. Uiteindelijk ben ik zwanger geraakt dmv iui nr 4! En heb ik nu een hele gezonde lieve en mooie zoon die ondertussen alweer bijna 3mnd jong is!

Hou vol meiden! En mijn vriend was ook altijd positief en zei ook altijd als het niet lukt hebben we zonder kinderen ook al een heel mooi leven en mij heeft dat altijd ontzettend geholpen! Ik vond het ook altijd heel moelijk om positief te blijven, maar dat is wel belangrijk!

Heel veel succes!

Terug
Bovenaan