Jarig, maar wat trakteer je op het kdv?

Ik ben van het najaar 2006 forum maar wilde even reageren!
Misschien heb je (of jullie) er wat aan!

Ik werk zelf op een kdv (met kinderen van 0-4) en wat alle kinderen heerlijk vinden (en erg leuk!) is gewoon een plakje cake (moet je alleen even navragen of het mag...) en ze dat zelf op het kdv laten versieren met bijvoorbeeld hagelslag, vruchtenhagel, rozijntjes...en wat je maar leuk vind!

Eerst allemaal een beetje slagroom erop laten spuiten en dan laten versieren! ! grote kliederboel maar echt superleuk!
Voor de leidsters zou je dan evt .een gewoon stukje cake kunnen doen...
Makkelijk, goedkoop, lekker, en super leuk voor alle leeftijden!

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Er zit zeker wat bruikbaars tussen. Ik denk dat ik voor de laatstgenoemde optie ga, dus de zelf te versieren cake. Maar zal eerst toestemming vragen aan de leidsters, hihi!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hoi Ellen,

Ja, die is echt geweldig he... Ik zie het al helemaal voor me. Helaas mag dat bij ons niet, dus inderdaad even vragen.

En wat je echt niet moet vergeten: fototoestel en of videocamera meegeven. De leidsters weten er wel weg mee en de beelden zijn echt onbetaalbaar... Je kindje als middelpunt, zonder dat jij erbij bent is zo verschrikkelijk lief om te zien (en in deze toch al emotionele fase waarin we zitten met de afronding van het eerste jaar, schiet je zo vol)

Heel veel plezier met de voorpret!
Groetjes, Susan mv Gijs en Sophie

Hoi Susan,

Dat is nog eens een gouden tip, het fototoestel meegeven!! Had ik nooit aan gedacht, maar ga ik zeker doen!

Ik vroeg me trouwens af of er wel een topic was voor jouw Sophie, ivm haar verjaardag...
Als dat niet zo is...

Alsnog van harte gefeliciteerd!!!

Hoi Ellen,

Lief van je, dank je wel! Maar geeft niks hoor dat er geen aparte topic voor is... Ze stond natuurlijk ook nog niet op de kalender gisteren.

Groetjes Susan

leuke ideeën!!
en ik ben er zelf voor om niet teveel te doen, het lijkt wel of iedereen elkaar wil overtreffen... maar als je crea bent, kun je er wel veel lol van hebben!

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan