Jasje of vest?

Hoi dames,

Misschien een rare vraag, hoor, maar heb geen idee dat je je kindje nou precies aantrekt wanneer het geboren wordt en je het mee naar huis neemt vanuit het ziekenhuis. Het is de maand maart, je weet het niet... trek je je kindje een jasje aan of een vest? Het is mijn eerste zwangerschap en heb geen flauw idee. Kunnen jullie mij tips geven?

Liefs, Samantha

Ik zou een jasje kopen. En in mt 50/56. Dan zit je altijd goed. In maart is het nog geen 25 graden en dan kunnen ze een jasje goed gebruiken! Ook zou ik een dekentje meenemen om de beentjes te bedekken. Mijn dochter is eind mei geboren en het was toen 25 graden en toen raadden de verpleegsters mij aan om haar een jasje aan te doen.

Succes!
Liefs ciomama

ik heb er vorige week 1 gekocht een roze jasje. ik had ook niks heb er nooit geen ervaring mee gehad met een ziekenhuis maar nu dus wel.. heb gewoon zon gewatteerde gekocht, hij is niet echt heel dik maar je weet ook niet wat voor weer het is. en heb ook nog zon maxicosi voetenzak dus. zal wel goed komen

Bedankt! Ik zat ook al te kijken en van die gewatteerde zijn echt superleuk! Daarnaast natuurlijk of een voetenzak of een dekentje.. waarschijnlijk neem ik weer teveel mee, let maar op ;-) Bedankt voor de tips!

Hoi, ik koop ook geen jasje hoor....
Wel lekker een warme wikkeldeken van fleece die je dus ook in de maxi-cosi kan doen.... Daaronder gewoon lekker zijn kleertjes, broekje en vestje.... Warm zat denk ik... En natuurlijk sokjes en mutsje...
Ik vind het allemaal erg duur, om alles te kopen... Ik heb moeten kiezen van mijn man...
Succes

Terug
Bovenaan