Jasje of vest?

1e keer was kleertjes en warme voetenzak

dit keer kleertjes en lekkere warme wikkeldeken

ze zijn nog zo klein en dan vind ik die jasjes en pakjes met zoveel knoopjes en fratsen zo;n gedoe. ik wil ze het liefst zo lekker mogelijk maken

groetjes sabine

Haha, dank voor jullie tips.. ga ook voor een vestje, die zijn lekker warm en inderdaad niet zo prijzig!! De kosten lopen behoorlijk snel op!!
En Sabine, inderdaad, behoorlijk gedoe met al die knoopjes voor zo'n kleine!

Bedankt allemaal!

Ik heb een dikker vestje gekocht, alleen is die te groot..maatje 62..dus dat zal nog niet passen.
Maar laatst was ik in de disney store in antwerpen en daar heb ik een super leuk warm, dik pakje gekocht (van de Lion King..zo schattig)..het is echt voor buiten. Met voetjes, capuchon en de handjes kunnen ook ingepakt worden.dus dat moet warm genoeg zijn. Daaronder gewoon een pakje oid en uiteraard een dekentje mee..

Ah, wat leuk zeg!!! Die vind ik ook zo schattig.. Mijn ouders hebben in diezelfde winkel ook hele leuke babyspulletjes gekocht. Super winkels hebben ze in Antwerpen wat betreft babykleertjes!

Nog niet eens over nagedacht eigenlijk....heb nog 2 jasjes liggen van mn zoontje,een witte en een stoere van het merk lief....maar voor het begin gebruik ik denk toch het meest die witte.verder heb ik die snoozie wikkeldoek gekocht in delfsblauw daar kunnen ze helemaal ingepakt worden en past in maxi cosi
liefs jootje

ik ben een mei mama ik heb gewoon een jasje voor de kleine mijn zoon is in augustus geboren toen had ik ook een jasje hij sliep toen zelfs nog met kruik odmat hij zijn eigen niet goed warm kon houden ik zou voor een jasje gaan ik heb er nu een bij de zeeman gehaald voor 8 euro zacht en soepel matriaal

Hier een aprilmama.
Bij mijn eerste, geboren in september het eerste jaar altijd een (dik in de winter) vest gebruikt als jas, 1 maat groter dan zijn gewone kleding. Werkt perfect, veel makkelijker met aan en uit doen. En in combinatie met een voetenzak in maxicosi of wikkeldoek in de wandelwagen was dat warm genoeg.
Dus beginnen met een vestje in maat 62, over de gewone kleding werkt volgens mij prima.

Terug
Bovenaan