Jasmijn is geboren!

Lieve Marieke,

Gefeliciteerd met de geboorte van Jasmijn! Kan me voorstellen dat jullie het hele verhaal nog even moeten laten bezinken, maar ik hoop dat je ondertussen intens kunt genieten van je kleintje! Wel heerlijk om te horen dat Jasmijn al lekker op gewicht is en ze een tevreden meisje is! Dat is natuurlijk het belangrijkste!

Zo te horen hebben jullie een heel goed team van artsen om je heen om te zorgen dat Jasmijn een grote sterke meid gaat worden!

Ik hoop dat jij je snel wat sterker en krachtiger gaat voelen na de keizersnede!

Heel veel warmte, liefs en zonnestraaltjes (mooi Arwen!) gewenst! Kus van Suus en van Saar
 
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en zonnestraaltjes!

Na niet zo'n fijne nacht (buikpijn, rugpijn en erg verdrietig) heb ik net bij een lieve verpleegkundige even wat tranen gelaten en dat luchtte erg op.

Zij heeft weer wat moed ingepraat.

Het is nu een erg moeilijke tijd, vooral met het vooruitzicht dat ik één dezer dagen het ziekenhuis moet verlaten en mijn mooie meisje achter moet laten.

Maar, Jasmijntje heeft nu een mama nodig die er voor haar is en haar alle liefde van de wereld geeft. Gelukkig zit dat helemaal goed. Ik loop echt helemaal over van liefde voor haar. Overdag ga ik nu zoveel mogelijk naar haar toe in de rolstoel en ?
avonds met bed en al en dan kroelen we 3 uur samen! Dat zijn echt de allerfijnste momenten die er bestaan!

Ik houd jullie op de hoogte! Hopelijk gaat het met jullie helemaal goed en is iedereen aan het genieten. Hoewel sommigen natuurlijk nog moeten. Succes, maar weet dat het echt het mooiste is dat je kan overkomen!

Veel liefs, Marieke

P.S. Geert: ik heb maandag na het avondeten veel verse ananas op. Dat was vast het laatste zetje richting de weeën!

 
GEFELICITEERD met jullie lieve dochter!
Ik hoop dat jullie de komende tijd lekker kunnen genieten van elkaar ondanks de medische dingen allemaal. Hopelijk gaat jullie meiske het super goed doen en wordt het een blije, vrolijke en sterke dame.
Veel sterkte, succes en plezier.
Groetjes en liefs Hanneke
 
Gefeliciteerd met jullie kleine prinsesje! Wat een heftig verhaal joh en wat vreselijk rot dat jullie 'medische verhaal' niet ophield bij de geboorte van Jasmijn, ik had je dat zo gegund!
Wat fijn te horen dat jullie wel heerlijk genieten van haar! Ik hoop dat het heen en weer reizen je niet te zwaar valt en dat jullie je meisje gauw mee naar huis mogen nemen...

Dikke knuff
 
Terug
Bovenaan