Jasmijn zit niet lekker in haar vel

Ik woon wel in de buurt van Zwolle (Deventer), maar mijn osteopaat zit in Enschede (heb daar ooit ook een paar jaar gewoond). Hij is heel erg goed en heeft daardoor een behoorlijke wachtlijst (ik plan mijn afspraken dan ook al meer dan een jaar van te voren in). Maar baby's en zwangere vrouwen gaan altijd voor als er een gaatje zit in zijn afspraken.

x Martha

Ik heb inmiddels het adres van een goede osteopaat in Heerde, dus dat moet lukken!

Bedankt trouwens voor het meedenken allemaal! Is wel even fijn als je het zelf niet meer weet ;-)

Denk dat je er goed aan doet naar een osteopaat te gaan. Dat veel op de buik willen zijn lijkt op overstrekken en dat doen baby's vaak om die buik ruimte te geven. Wellicht zit daar iets niet lekker. Kan ook heel goed kloppen met de rest van je verhaal over eten. Fijn hè, dat je moedergevoel je altijd wel de goede impulsen geeft :) en meteen ook jammer dat het cb daar altijd maar niks mee kan.

Volg je gevoel, volgens mij is dit een hele goede zet. Ik woon vlak bij utrecht, dus dat is een beetje ver denk ik :)

Veel succes met je kleine meid!

Terug
Bovenaan