Jawel...........het is gelukt!

Goedemorgen lieve meiden,

Mijn geduld is vanmorgen aardig op de proef gesteld, alles gestofzuigd, alles gestreken en ook nog gedweild en om 9.55u (!) kwam het telefoontje van het SFG!

Van de 10 eitjes zijn er 6 bevrucht, om 13.45u moeten we ons melden in het EMC voor de terugplaatsing. Meiden, ik leef even op een wolk, het is nog lang niet zo ver, maar toch, nu ben ik even heel erg blij.....................

De voor ons is vrijdag de 13e toch wel een geluksdag!

Liefs, Pleun

Hoera hoera!!!

O, wat een super goed nieuws!!!!
Vrijdag de 13e toch je lucky day!!!!

Succes met de terugplaatsing en ik ga voor je duimen de komende wachtweken!!!

liefs,
mama Peet

Hoi Pleun

Wat een geweldig nieuws op vrijdag de 13de. Ik wist dat dit geen slechte dag kon zijn. Ik zal de komende weken hard voor je duimen dat ze lekker gaan nestelen.

Liefs

Lydia

Hoi lieverd,

Jippie!!!!!!!!!!!!!! Oh meid, ik ben zooooo blij voor je, nu kan het haast niet meer misgaan met 6 emmy's. Ik zit hier echt met natte oogjes achter de pc. Ik was al zo bang omdat er om 10.00 uur nog niets op het forum van je stond. Gelukkig heb je super goed nieuws, geniet ervan he dadelijk. Goed kijken, het is toch wel bijzonder om te zien.
Nou meid, veel succes op het wachtbankje. Nu ga ik keihard duimen voor een positieve test.

Schrijf je vandaag nog even verder hoe de tp is verlopen en of het TOPemmy's zijn?

Ik ga lekker heel de dag aan je denken.

Liefs en een heeeeeeele dikke knuffel, Ibbeltje

Haaa die Pleuntjeeeeeeee!!

Bedankt voor je lieve bericht op mijn logje. En wat een super nieuws lees ik hier. Op naar de tp en vervolgens op naar een prachtige roze wolk. Ik gun het je zo!!!!

Zet m op!
veel liefs
Sjan

Terug
Bovenaan