Jawel...........het is gelukt!

Nou meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Het zit er in om maar meteen met de deur in huis te vallen. Van de 10 eitjes waren er 8 geschikt voor IVF, die andere 2 waren nog niet rijp. Van de 8 zijn er 6 toppies uitgekomen, dus ja, dat is gewoon super. Mijn lief loopt ook een beetje op rozen, want het is voorjaar, het gras groeit, alles staat in bloei en daarom is zijn zaad ook zo goed........dat was zijn conclusie!

Nu een kleine 3 weken proberen voldoende afleiding te zoeken en dan weten we meer!

En lieverds, er is hier genoeg plaats op het pluche, dus ga zo door en ik hou de bank warm.

Dikke kus van Pleun

Pleun van harte met je tp, dan zitten we nu samen op de wachtbank, ik heb donderdag de tp gehad van 2 toppertjes. Nu maar duimen en elkaar goed vasthouden!

Groetjes van Margreet

Hoi Pleun,

Ik ga voor je duimen en gaan we met zijn allen op die bank zitten wachten tot we mogen testen!!!
Maar fijn dat je die terugplaatsing heb gehad en nu hopen dat het allemaal goed komt.

Lfs Sylvia

Ha Pleun,

Wat een score zeg, 6 vd 10, hoeveel zijn er teruggeplaatst?? Nou, de komende drie weken duimen draaien en rustig aan maar !!! Ik duim met je mee !! Hopelijk zie ik je snel op he zwanger zijn forum !

Groetjes, Hope74 (oud-forum genootje), 12wk2dg zwanger

Ha die Pleun,

Wat een top score dit moet goed komen. Op naar de spannende wachtweken.

Liefs Sabine

Terug
Bovenaan