Met ons gaat het redelijk goed, heerlijk weekendje weg gehad met ons prille gezinnetje, naar Luxemburg... Slecht weer gehad, maar wij in de regenjassen enOliver lekker in de wandelwagen met regenkap, lekker de tourist uit hangen. Wel apart omdat je zo'n vakantie wel wat anders beleefd, de anders zo leuke kleine eetcafeetjes zijn nu no go area met zo'n grote wandelwagen... En we hebben toch Oliver niet door laten huilen in de nacht, terwijl je dat thuis wat meer doet. Anders is het zo vervelend voor de mensen die in de kamer naast je slapen...
Heb nu wel het idee dat Oliver weer wat moet wennen, ook mijn borsten zijn wat ontregeld, terwijl ik vorige week het idee had dat ik teveel melk had, lijkt het nu wat weinig, kan minder afkolven en Oliver lijkt erg ontevreden.
Ook aangekaart op consultatiebureau dat Oliver toch wel erg veel spuugt, nu Nutriton gekocht, en dit helpt wel echt.
Hij groeit nog steeds goed, woog inmiddels 4460 gram met bijna 6 weken, is dus in 6 weken 1,5 kilo aangekomen! Je ziet hem bijna groeien...
Maar goed, ik ga eens slapen, voor je het weet is het weer voed tijd....
Veel liefs Linda