Je baby aankleden

<p>Beste moeders, </p><p> </p><p>vandaag staat er 27 graden op de planning. Mijn baby is nu 7 weken. Ik vind het erg moeilijk om haar te kleden. Ze heeft nu een lang luchtig broekje aan met een t shirtje en uiteraard een romper eronder. Hoe bepalen jullie wat je baby aan heeft. En gaan jullie met zulke temperaturen naar buiten met je baby? Is er ook zonnebrand voor baby’s?</p>

[quote quote=10207703]Haha ik opende net een zelfde topic vind het ook lastig. Ik idd het zelfde aan wat jij hebt. En voetjes bloot?[/quote]
Ja heb ik ook??

Ik vind 't ook lastig en onze zoon is 7 maanden. Ik heb 'm vandaag een romper en shirt aan met korte mouwen en een kort broekje. 
Ik zou idd lekker beginnen met korte mouwen en luchtig lang broekje. Merk je dat ze het te warm hebben, broek gewoon uit doen. 

Hoi,
Meerdere laagjes, en regelmatig voelen aan het nekje of de baby het niet te warm heeft. Nivea heeft zonnebrand voor baby’s, maar ik gebruikte dat niet wannneer hij in de reiswieg lag en helemaal niet in de zon kwam. Als het erg warm wordt, alleen een romper aan doen.

Hoi!
Ik zit met hetzelfde probleem, onze dochter is alleen 3 weken. Tot nu toe had ze een romper korte mouw aan, shirtje lange mouw erover en sokjes. En een lange broek. 
Morgen wordt het 30 graden, geen idee of ik een shirtje met korte mouw bij haar aan kan doen?
Tips zijn meer dan welkom! 

Ik heb toen mijn 4 weken oude zoon in een mouwloze romper aangetrokken. Was een hittegolf.  Goed voelen bii zijn nekje steeds. Hij had eerst romper en shirt aan maar al snel natte haartjes ( matje hihi) . Ingemseerd met 50 plus creme. En alleen maar in de schaduw gehouden. Ben ook eigenlijk niet rond 12 buiten geweest. Altijd ervoor of erna fftjes. Voor de zekerheid thermometer in de buurt gehouden mocht ik twijfelen maar uiteindelijk niet gebeurd. Extra aamgelegd(bv) voor extra vocht. 

Onze dochter van 6mnd heeft een luchtige lange broek met een mouwloze romper en mouwloos jurkje aan. Sokjes doe ik nu wel aan, kunnen evt. zo uit. Zij ligt natuurlijk wel "stil" in de kinderwagen.
Zonnebrand voor baby's heb je zeker en zou ik gewoon doen. Ook in de schaduw. Wij hebben die van Zwitsal in een tube. Is regelmatig in de aanbieding voor 50%.

Terug
Bovenaan