Je baby aankleden

Onze dochter van 6mnd heeft een luchtige lange broek met een mouwloze romper en mouwloos jurkje aan. Sokjes doe ik nu wel aan, kunnen evt. zo uit. Zij ligt natuurlijk wel "stil" in de kinderwagen.
Zonnebrand voor baby's heb je zeker en zou ik gewoon doen. Ook in de schaduw. Wij hebben die van Zwitsal in een tube. Is regelmatig in de aanbieding voor 50%.

Mijn dochter is nu 9 maanden en binnen in huis word het bij ons heel heet. Ze heeft alleen een romper met korte mouw aan nu. Toen ze geboren werd was het augustus ook heel heet toen, ze kon zichzelf goed op temperatuur houden toen had ze ook gewoon alleen een romper aan. Buiten wel een dun vestje en luchtig broekje. En er is een fijne zonnebrand boor babys van dokter leenarts

Ik smeer altijd als we naar buiten gaan. Zwitzal spf 50.dit herhaal ik op dagen als vandaag regelmatig. Nu heeft ze een romper aan en een jurkje met korte mouwen.ze is 3 maanden oud. Ik hou haar ten alle tijden uit de zon! En buiten het liefst ook een petje/ hoedje op. Maar die kan ik tot nu toe geen klein genoeg vinden. 

Dochter is 6 maanden oud en ze draagt vandaag een romper met korte mouw, T-shirtje met korte mouw en kort broekje. Ze beweegt al veel en haar nekje voelt aangenaam. 
Kan me voorstellen dat het met een kleintje van 7 weken moeilijk is ? Misschien desnoods een dun vestje er over heen, kan je die uittrekken mocht het wel te warm zijn. 
Zonnebrandcreme zou ik sws wel smeren, ook al liggen ze in de schaduw. Ik gebruik die van Naif. 

hoi
Ben net nog even weer wandelen met mn dochter van 6 maanden ze had alleen een romper zonder mouwen aan en ingesmeerd met zonnebrand factor 50 van nivea en nog vond ze het warm en vanmiddag alleen een luier op een hydrofiele doek in de box gelegen 

Terug
Bovenaan