Je bloeddruk hoger naarmate de bevalling nadert?

Oh, ik hoop toch zo dat het een voorteken is!! Ik ben nu bijna 41 weken, en de laatste keer was mijn bloeddruk 120/80, terwijl het de hele zwangerschap tussen de 110/60 en 120/75 zat....

Poeh, ik ben het zat - ik hoop op een zondagskindje, en wel a.s. zondag, haha!
~Hilde

Hey hilde,

Nou ik kan me voorstellen dat je het zat bent als je een week over tijd bent!
Ik moet nog 2 weken en ben het nu al zat! Ik zit ook aan de bitterlemon, omdat ik het lekker vind en omdat het daardoor op gang kan komen.
Heb constant harde buiken en mijn buik is heel gevoelig maarja het zet niet door haha
Drink jij ook bitterlemon of heb je je laten strippen?
Als ie volgende week niet komt word je dan ingeleid ofzo?

Groetjes bijna mama
(38 wk)

Hoi meimams,

Ik zat inderdaad vorige week ook aan de bitter lemon, maar deze week moet mijn man bijna iedere dag spelen (hij is muzikant) en dan ook nog ver weg! Hij is vandaag om 14 uur vertrokken, en komt pas rond 4 uur 's ochtends weer thuis van zijn werk, dus ik durfde het even niet aan om bitter lemon naar binnen te werken, haha!

Morgen moet-ie ook nog spelen, maar daarna ben ik er helemaal klaar voor. Ik ben nog niet gestript - de baby is zelfs nog nauwelijks ingedaald! - maar als er dit weekend niets gebeurt, ga ik het maandag vragen bij de verloskundige. Ik weet alleen niet of het al kan - het schijnt dat er al wel wat verstreken moet zijn willen ze kunnen strippen. Maar ik wil heel graag thuis bevallen, dus als het even kan... Ik hoop maar dat ik niet ingeleid hoef te worden in het ziekenhuis! Ik heb ook al twee ananassen gehaald - het hart schijn je te moeten eten. Je weet maar nooit of 't helpt...

Ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig, omdat de verloskundige zei dat het een grote baby is (8 pond, schat ze). En hoe langer hij/zij blijft zitten..... Hellup! :) Ik heb al wel veel (pijnlijke) harde buiken en 's nachts zo af en toe oefenweeen, maar dat heb ik al weken, dus het zal wel niks betekenen, haha!

Nou, nog even doorzetten maar he? Ik hoop voor je dat je niet ook overtijd gaat lopen - de laatste loodjes wegen inderdaad behoorlijk zwaar.... helemaal omdat ik niet kan toegeven aan m'n poetsdrang - daarvoor heb ik teveel bekkenpijn. Poeh!

Sterkte!!
~Hilde

Terug
Bovenaan