Je denkt er al wel over na ...................

A

Anoniem

Guest
Ik zal me eerst even voorstellen ik ben Marie en 25 jaar, ik ben  al 6 1/2 jaar samen met mijn vriend waarvan we 4 jaar samen wonen! We zijn inmiddels 1 jaar bezig voor ons eerste kindje! En je denkt toch al wel na over namen en de babykamer etc. Je bent er toch mee bezig! Ik dacht misschien is dit een plekje om zulke dingen uit te wisselen, je gedachtes!!!!!!!!!

Hallo,

Wij zijn nog niet eens serieus bezig met zwanger worden (ben wel gestopt met de pil, en ik wil het ontzettend graag) en ik heb de namen al zo ongeveer klaar liggen en heb de babykamer denk ik al wel 1000 x opnieuw ingericht. Ben hele dagen op internet aan het zoeken naar leuke spulletjes. Nu ik dit zo typ denk ik wel bij mezelf dat ik wel een beetje doorsla, maar ik vind het zo ontzettend leuk en ik kan het gewoonweg niet laten!

Heb jij hetzelfde als ik? Of ben je nog niet zo doorgeslagen ?

He hoi;

Ik herken heel veel hiervan! Ik heb ook hetzelfde, heb een lijstje van namen in mijn portomene en als ik een hoor dan schrijf ik hem   er meteen bij (erg he)! Ik probeer mezelf er een beetje in te remen omdat we al een jaar bezig zijn! Maar das wel moeilijk ook ben ik steeds aan het rond kijken naar een babykamer dan vooral wat op de muren moet!!!!!! En kleertjes kan ik ook niet voorbij lopen voordat ik even gekeken heb! Nu had mijn nicht nog allemaal babykleertjes liggen die ik mocht uitzoeken dit maar niet gedaan is wel erg confronterend!!!!!!!!!!! Ik beschrem mezelf hiervoor! Maar ben er toch erg mee bezig! Welke namen heb jij al???? Kan ik die misschien ook aan mijn lijstje toevoegen hihi! Ik heb heel veel namen die ik mooi vind maar dan moet je er samen nog uit komen!!!!!
Voor een meisje vonden we allebij Fellicia (roepnaam Lisa) mooi maar mijn nichtje die vorig jaar geboren is heet Alicia dus lijkt heel erg op elkaar! De tweede en derde naam word Wilhelmina Ida Dus daar moet het ook nog bij passen! Voor een jongen word het zowiezo Willem Hendrik tweede en derde naam maar nu nog een roepnaam die we allebij mooi vinden!!!!!!!!!! Ik vind Djamen erg mooi!!!!!

Liefs Marie

Mijn favoriete namen voor een meisje zijn: Emma, Noa, Britt of Evi. En de tweede naam word dan ook Wilhelmina, toevallig! En ik vond Emma Wilhelmina wel een hele mooie combinatie.
Voor een jongen vind ik het veel moeilijker; ik dacht zelf aan Tycho of Thijmen. Maar daar heb ik me nog niet heel erg in verdiept.

Ik moet mezelf ook echt remmen, bij de babykleertjes moet ik ook altijd even stoppen, ook flesjes en spenen en al dat soort dingen vind ik geweldig  Als m'n vriend erbij is probeer ik het zoveel mogelijk onopvallend te doen, want hij vind me af en toe gek geworden haha. Hij vind het snel genoeg om daarvoor te kijken als het zover is, maar mijn hormonen schieten nu al door het plafond! Hoe ga jij daarmee om? En praat je er veel over met je vriend?

He hoi;

Sorry voor de late reactie, moest aan het werk vandaar!!!!!! Toevallig Wilhelmina!!!! Mijn vriend remt me er ook wel in hoor maar dat moet ook want als ik er zoveel mee bezig ben word ik gek!!!!!!! Maar je houd het niet tegen!!!!!! Maar voor de rest kunnen we er goed over praten, gelukkig maar! Hij gaat er op zijn eigen manier mee om (dat het zolang duurt), iedereen is ook anders en verwerkt het op een andere manier! Ik praat er ook veel over met anderen, bij mij weten een aantal mensen die dicht bij mij staan dat we een jaar bezig zijn!!!!!!! En ik heb met mezelf afgesproken kijken mag kopen niet, hihi!!!!!!!Waarneer ben je gestopt met de pil??????? Erg he die moedergevoelens!!!!!!!! Hihi!!!!

Liefs Marie!!!!!!!

Hallo

Ik ben vanaf begin juli gestopt met de pil en merk nu al dat ik lekkerder in m'n vel zit. Dus dat is echt een goede beslissing geweest. Heb de laatste tijd veel gesprekken met m'n vriend over een kindje, en we hebben nu gezamenlijk besloten om het vanaf januari voor het echie te proberen  Ik ben echt zo gelukkig! Ik heb eindelijk iets waaraan ik me vast kan houden, waar ik naartoe kan leven! En idd wel stiekem overal om me heen kijken naar leuke spulletjes haha, ik kan het toch niet laten! En nu we dit besloten hebben, word het alleen maar erger maar dat vind m'n vriend niet erg. Zolang ik nog niet alle winkels leeg koop, mag ik m'n gang gaan en overal overheen kwijlen haha. Ik vind alles zooo schattig dat ik me bijna niet in kan houden. Nou, nog ff geduld en dan kan het inslaan beginnen  Hopelijk!

Groetjes Mij

heeeyyy, hier nog zo een....

ik ben iris, heb 5 jaar een relatie en woon 4 jaar samen.
ook ik zit al te dromen van alle schattige spulletjes, babykamer, namen etc.
ik zit nu in ronde 5 en hoop dat ik 10 augustus NIET ongi word.

soms denk ik bij mezelf ..ben ik niet te jong? maar goed, ik heb altijd jong moeder willen worden, ik heb nu een leuk huisje een stabiele relatie en leuk werk...dus waarom ook niet?!
een vriendin van me is 22 weken zwanger en ze liet me pas haar schattige spulletjes showen....heerlijk!ik kan soms echt niet meer wachten.

qua namen heb ik ook al een paar favorieten, voor een meisje vind ik julia mooi en voor een jongen fabio...daar zit weer een heel lang verhaal achter...toen mijn schoonmoeder (zij was italiaans) op haar sterfbed lag hebben we het ook over kinderen/babynamen gehad en toevallig vonden wij dit allebij een hele mooie naam.

nou ik neem even een douche ,

groetjes iris

Hallo, ik ben er ook zo eentje,

Ik ben 26 jaar en  heb 5,5  jaar een relatie en woon  3 jaar samen.

Ik zit ook al een paar jaat  te dromen van alles wat met baby's te maken heeft.

Ik heb ook al een lijstje met namen, bij mijn favoriten zijn bijna alleen maar babysites, ik heb zelfs al 2 zwangerschapsboeken en een doosje in mijn kast met allelei kleine spullentjes  (dit weet mijn vriend niet eens, anders verklaard hij me echt voor gek). Ik dit doosje zitten een aantal spenen, flesjes en wat dingen die je bijvoorbeeld bij ouders van nu krijgt, ook zwitsal, het meeste heb ik op een beurs gekocht met een zwanger vriendinnetje........ Tegen haar zei ik dan maar dat het voor een andere zwanger was.    

We hebben sinds 2 weken echt besloten om voor een kleintje te gaan. Denk dat ik het doosje maar weg ga doen, want misschien brengt het alleen maar ongeluk. Ik heb mijn nod 28 augustus, dus dat duurt nog even. Ik ben rond 13 augustus het vruchtbaarst, laten we zien wat er gebeurd.

Ik merk wel dat ik er meer dan mijn vriend mee bezig ben, waarschijnlijk om dat ik het al zolang wil. Ik vind het ook moeilijk om er met hem over te praten.  

Ik heb ook een aantal favorite  namen, voor een meid vind ik Ninthe helemaal geweldig, voor een jongen vind ik het nog  een beetje moeilijk, ik heb wel een hoop namen die ik leuk vind maar nog niet een die ik echt geweldig vind. Mijn vriend roep steeds dat hij een Bram wil, dat vind ik echt verschrikkelijk.  

Liefs mij  

Terug
Bovenaan