Hallo, ik ben er ook zo eentje,
Ik ben 26 jaar en heb 5,5 jaar een relatie en woon 3 jaar samen.
Ik zit ook al een paar jaat te dromen van alles wat met baby's te maken heeft.
Ik heb ook al een lijstje met namen, bij mijn favoriten zijn bijna alleen maar babysites, ik heb zelfs al 2 zwangerschapsboeken en een doosje in mijn kast met allelei kleine spullentjes (dit weet mijn vriend niet eens, anders verklaard hij me echt voor gek). Ik dit doosje zitten een aantal spenen, flesjes en wat dingen die je bijvoorbeeld bij ouders van nu krijgt, ook zwitsal, het meeste heb ik op een beurs gekocht met een zwanger vriendinnetje........ Tegen haar zei ik dan maar dat het voor een andere zwanger was.
We hebben sinds 2 weken echt besloten om voor een kleintje te gaan. Denk dat ik het doosje maar weg ga doen, want misschien brengt het alleen maar ongeluk. Ik heb mijn nod 28 augustus, dus dat duurt nog even. Ik ben rond 13 augustus het vruchtbaarst, laten we zien wat er gebeurd.
Ik merk wel dat ik er meer dan mijn vriend mee bezig ben, waarschijnlijk om dat ik het al zolang wil. Ik vind het ook moeilijk om er met hem over te praten.
Ik heb ook een aantal favorite namen, voor een meid vind ik Ninthe helemaal geweldig, voor een jongen vind ik het nog een beetje moeilijk, ik heb wel een hoop namen die ik leuk vind maar nog niet een die ik echt geweldig vind. Mijn vriend roep steeds dat hij een Bram wil, dat vind ik echt verschrikkelijk.
Liefs mij