Je denkt er al wel over na ...................

Hoi

Hier nog eentje

Ik ben Sonja, 25 jaar en mijn vriend is 30  we    hebben een relatie van bijna 10 jaar (in november) we wonen een goede 9 jaar samen.

Ik heb ook al namen bedacht, voornamelijk jongens, vind voor een meisje toch nog wat moeilijk, mijn vriend wil Ophelie (een franse naam) maar ik  weet het nog
voor een jongen dachten wij ook aan Tycho, of Damian.
Een kamertje doen we nog maar niet want we willen binnenkort verhuizen, ben al wel aan het rondkijken wat ik mooi en leuk vind kwa meubeltjes. Heb ook nog geen spulletjes gekocht, maar blijf in de stad wel altijd even hangen bij de babykleertjes en schoentjes.

Ik ben er ook best veel mee bezig,
Mijn vriend moet geloof ik nog aan het idee wennen, maar we hebben toch  sinds maart  besloten om voor een kindje te gaan, we zitten inmiddels in ronde 5.

Heb het een maand of 2 geleden aan mijn schoonmoeder verteld dat we bezig zijn voor een kindje dus die is al een beetje in de wolken, wordt voor haar ook het eerste kleinkind.

Ik heb deze maand 23 aug mijn NOD dus mijn vruchtbare periode moet ook nog komen.

Groetjes Sonja

Ik ben echt blij dat ik niet de enigste op de wereld ben die in zo'n situatie zit. Ben al begonnen met lezen in het boek 'Zwanger worden'. Een erg leuk boek die alles goed uitlegt, zelfs m'n vriend staat ervoor open om wat dingen te lezen haha.

Ik durf het nog niemand te vertellen, zit niet echt te wachten op de constante vragen en goedbedoelde adviezen. Alhoewel mijn schoonmoeder het ook wel leuk zal vinden want mijn schoonzus was 20 toen ze zwanger werd van de eerste, en ik ben 23.
Maar toch is het wel heel moeilijk om te doen alsof je neus bloedt, het liefst schreeuw ik het van de daken, maar dat zou ook nergens op slaan; we zijn nog niet eens aan het proberen.

Ik heb vandaag mijn meest vruchtbare dag, en wil het liefst al klussen voor een kleine,we hadden afgesproken dat we vanaf januari zouden beginnen. Toch kriebelt het wel, omdat deze dag ideaal zou zijn. Maar ik durf er al niet meer over te beginnen eigenlijk.

Groetjes Mij.

Ik kan niet slapen bah!!!!!! Dus maar even eruit, achter computer en wat drinken en dan nog maar even weer proberen!!!! Moet er om 6 uur uit!!!!!!!
Wat fijn om er zo over te hebben en wat herkenbaar!!!!!!! Het is vaak een verboden onderwerp om er zo over te praten over je fantasieen, namen, kinderkamer etc!!!!! En dan is het fijn dat het hier wel kan!!!!!!!!! Ik heb het ook pas na een tijdje aan mensen vertelt hoor dat we bezig zijn voor ons eerste kindje!!!!! Maar dat voel je zelf het beste aan waarneer jij denkt ik moet het er met iemand over hebben! Kan heel goed met mijn moeder praten dus heb haar het als eerste vertelt en das wel fijn als je er met iemand die dicht bij je staat over kan praten en praat natuurlijk veel met mijn vriend er over!!!!!!!!! Ik ken het gevoel dat je het van de daken wil schreeuwen!!!! Laatst hoorde ik dat een oud klasgenootje zwanger was waar ik het erg moeilijk mee had en dan wil ik haast wel vertelllen van ik ben er ook al een jaar mee bezig!!!!!!!!! Lastig is dat!!!! Mijn nicht had allemaal baby kleertjes voor mij die ik uit mocht zoeken, in eerste instantie had ik ja gezegd! Maar besefte me later dat dit wel extra confronterend is, dus haar maar vertelt dat we al een tijdje bezig zijn en dat ik het niet zo zie zitten om nu baby kleertjes uit te gaan zoeken!!!!!! Nu bewaard ze ze alsnog voor mij!!!!!!    Ik heb alleen een dekbedje en onderleger voor in een kinderwagen van een vriendin gekregen en zij heeft ook nog allerlei kleren voor me klaar liggen als het een meisje word in ieder geval, hihi!!!!!!! Maar nou maar hopen dat het snel gaat lukken!!!! Mijn NOD is ongeveer 4 aug. weet het niet hellemaal zekker want mijn cycles loop steeds anders, ene keer 30 dagen, 23 dagen en 34 dagen!!!!!!!!!!!! Dus maar afwachten! Ik loop nu in het ziekenhuis, en als ik wel ongi word (hoop het natuurlijk niet) dan moet ik bellen en 10 dagen later langs komen, ze gaan dan kijken hoe groot het eitje is via een echo zodat ze de eisprong in kaart kunnen brengen!!!!!!!! Wel spannend hoor, maar geeft me ook wel weer rust!!!!!!!!! Heel verhaal geworden zo s'nachts!!!!!!! Nou ik probeer nog even te slapen, vind het erg leuk dat er zoveel reactie is gekomen op deze topic!!!!!!!!!

Liefs Marie

Echt heel gezellig om zo te kletsen met iedereen, en een fijn gevoel dat je niet de enigste bent!

Nu zit ik alweer een paar dagen met iets. Ik ben 16 juli ongesteld geworden, daarvoor slikte ik de pil nog, maar was ik er  2 vergeten op de strip rond de tijd van de eisprong en toen hebben we onveilig geklust. Daarna heb ik 2 testen gedaan, maar die waren negatief. Toch voel ik me raar; ik ben veel misselijk, moe en pijnlijke tepels. Ook een raar gevoel in m'n buik. Zou er eventueel een mogelijkheid zijn dat ik, ondanks dat ik toch lichtelijk ongesteld ben geweest, toch zwanger zou kunnen zijn? Of kunnen deze klachten ook komen doordat ik met de pil gestopt ben? Ben helemaal in de war, omdat ik weet dat ik niet zwanger zou kunnen zijn, maar voel me al wel helemaal zo! Is er iemand die mij advies kan geven?

Groetjes Mij.

Ja fijn om zo met elkaar te praten,

Ik weet niet misschien heb je te vroeg getest en moet je het later nog weer kunnen proberen!!!!!! Je hoort wel dat sommigen eerst moeten ontpillen maar ik weet niet wat voor een lasten je daar van kan krijgen! Ik was namelijk niet aan de pil maar had een mirena (spiraaltje) vandaar dat ik het niet zekker weet! Duim voor je!!!!!!

Liefs Marie

Ja, ik hoop ook echt dat het zover zal zijn. Het zal wel heeeeeel snel zijn als ik zwanger blijk te zijn, dus ik durf nergens op te hopen. Ik ben ook wel een beetje bang om er een test tegenaan te gooien, want was als het negatief is, zou wel een teleurstelling zijn. Maar ja, als ik het wil weten en van die onzekerheid af wil zijn, zal het toch moeten. Ik zal dit weekend of anders volgende week een test doen.

Vandaag weer een lang gesprek gehad met m'n vriend over het onderwerp kinderen en ik heb het idee dat hij wel heel graag wil, maar ook wel bang is voor alle veranderingen die dan komen en wat andere mensen wel niet zullen denken, want hij vond ons nog zo jong... we zijn allebei 23. Ik heb daar persoonlijk gewoon schijt aan, haha sorry.

Vandaag ook wezen zwemmen met m'n nichtje van 3 en neefje van 2. Echt super kids zijn dat! Overal zag je zwangere vrouwen en gezinnen met een klein wondertje. Als ik dat zo zie, word het moedergevoel alleen maar erger. Hopelijk is het voor iedereen hier snel zover!

Groetjes Maaike.

hey stuiter balletje? (sorry weet het niet meer zeker)

Ik had het de 3de ronde ook echt het gevoel dat ik zwanger was
had rommelende darmen,buikpijn,  hoofdpijn, met vlagen misselijk en duizelig, rook van alles (vooral vies) en hele pijnlijke borsten en tepels
was uiteindelijk ook 1 dag overtijd maar toch ongi geworden
Had niet getest dus weet het niet zeker of zo
Het schijnt dat er wel vaak een bevruchting plaats kan vinden maar dat dit in veel gevallen niet blijft zitten? weet het verders ook niet

nu volgende week een nieuwe klus ronde 5 alweer, hoop dat het dan wat minder warm is want met dit weer vind ik het toch iets te warm ervoor.

groetjes

He hoi;

Je moet vaak ook ontpillen waardoor je ook allerlei bijwerkingen krijgt en dan lijkt het net of je zwanger bent!!!!!!!! Hoe gaat het hier verder???????? Gisteren een bruiloft gehad!!!!!!!! Erg gezellig, mijn vriend was getuige dus we zijn er de hele dag bij geweest! Erg bijzonder om van zo dicht bij mee te maken!!!!! Op den duur ging het onderwerp over een kinderwens wel moeilijk om daar dan bij te zitten ben dan ook weg gelopen! Dan gaat het wel weer, maar toch is het moeilijk hoe mensen er over praten! Wil ik haast wel scheeuwen dat we er ook al een tijdje mee bezig zijn maar goed dat doe je niet aan vrijwel onbekenden!!!!!!!! Ik had gisteren ook wat ongi buikpijn zeg maar dus denk dat ik het een deze dagen word! Kan ongeveer wel kloppen, Balen!!!!!!! We zullen zien!!!!!!!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan