Je eerste echo..

Hoi,
Voor het eerst hier op mamaclubs. Nu zwanger van de eerste. Allemaal heel spannend en ik denk dat velen hierover kunnen meepraten. Zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Carla en ben 30 jaar. Ik moet zelf 3 augustus naar de VK en dan wordt ook gelijk de eerste echo gemaakt. Vind het wel eng allemaal. Mijn zwangerschap gaat tot nu toe erg voorspellend. Ben niet misselijk en heb voor de rest weinig klachten. Het enige waar ik tegenaan loop is dat ik wel heel erg moe ben. Heb nu gelukkig 3 weken vakantie en kijk erg uit naar 3 augustus. Weet je iets meer dan wat je nu weet.
Ik zeg geniet in ieder geval van de zwangerschap!!

Hallo Meiden,

Ik heb zojuist ook de d.d. van onze eerste echo ingevuld, maar me verder niet voorgesteld.
Ik ben Marianne en mama van Rodney. Sinds gister weet ik dat ik in verwachting ben van de 2e!
Echt een verassing, want Rodney is verwekt door IVF.
En dan nu toch Spontaan zwanger! Echt een kadootje!!!

Groetjes Mar

ik zit hier ook in spanning te wachten op mijn 1e echo....nog 2 weken geduld,maar nu ik lees dat er bij iemand niks gezien is bij 8 weken,maak ik me daar weer zorgen over hahaha.

di 21-07 * 2e * Mama van bijna twee
wo 22-07 * 1e * Taraneh
ma 27-07 * 1e * Nicole1984
ma 03-08 * 1e * MariekevD
di 04-08 * 1e * Wurmpie
vrij 14-08 * 1e * Zonnetje
ma 27-7* 1e* Peetje24
do 30-7* 2e* Elma
do 30-07 * 1e * KimSWSI

Ik heb okki er even af gehaalt,omdat die al geweest is.
Ben blij om te lezen dat je echo goed was Okki ;-) van harte meis!!!

di 21-07 * 2e * Mama van bijna twee
wo 22-07 * 1e * Taraneh
ma 27-07 * 1e * Nicole1984
ma 27-7* 1e* Peetje24
do 30-7* 2e* Elma
do 30-07 * 1e * KimSWSI
ma 03-08 * 1e * MariekevD
di 04-08 * 1e * Wurmpie
vrij 14-08 * 1e * Zonnetje

ik zag nu pas dat ie niet op volgorde stond,dus heb hem weer even op volgorde gezet.

Terug
Bovenaan