''je functie gaat vervallen''

Ola,

Vorige week donderdag verwachtte ik mijn beoordelingsgesprek en ik kreeg de boodschap dat mijn functie gaat vervallen in 2010.... een andere functie die ik ook had kunnen doen, hebben ze snel 3 dagen voor dat gesprek ingevuld en toen mij ''gedumpt''... Echt pre-historisch... ben ook de eerste in het bedrijf die zwanger is en ik vermoed dat dit gewoon een manier is om van me af te komen... Niet leuk! Zeker niet als je bedenkt dat ik super presteerde op m'n werk... dit is echt een klap in m'n gezicht... Gelukkig behoor ik momenteel tot de best beschermde werknemersgroep, maar toch.... het is bizar! Dat het nog kan in 2009...

Hoi Babette,

Wat afschuwelijk zeg!! Dit zou een leuke tijd voor je moeten zijn!!
Het is waar ik zo bang voor ben. Mijn contract loopt af in april. Ik durf niet eens over minder werken te beginnen omdat ik bang ben dat het dan helemaal niet verlengt wordt!
Het is toch van de zotten!!! Wat je zegt, dat dit nog kan in 2009. Kun je niet iets van rechtsbijstand in de arm nemen om misschien nog iets van een vergoeding te krijgen ofzo?
Probeer het je in ieder geval niet al te veel aan te trekken, dat is niet goed goed voor jou en die kleine.

Sterkte en liefs Sonja

Oh wat flauw, gemeen en om te janken inderdaad!
Maar wij hebben makkelijk praten, jij zit ermee...
Heel veel succes en hoop dat er op de een of andere manier toch een oplossing of wat anders voor je komt!
Succes!

Heb inderdaad al iemand gevonden die me hierin kan bijstaan... Lijkt me niet dat ik me al die stress op m'n hals moet halen, lijkt me ook niet goed voor m'n kleine meisje... maar frustrerend is het wel.... en ik word er gewoon boos van.... Het is echt te achterlijk voor woorden dat je ''bang'' moet zijn om je baan kwijt te raken en bij mij word die angst nu waarheid.....

AAAAAH!!! Zeg dat wel: dat het nog kan in 2009! Ik zou niet eens willen werken voor zo'n bedrijf! Maar ja, ik heb makkelijk praten, ik hoef er ook niet te werken!
Succes met het verwerken...

Terug
Bovenaan