''je functie gaat vervallen''

Wat erg zeg. Ik kan me daar zo kwaad om maken.
Op mijn werk waren ze ook al niet blij met mijn zwangerschap. Op zwangere vrouwen en mama's kan je nou eenmaal niet rekenen, werd er gezegd. Mijn contract loopt af in juli, twijfel of deze verlengd wordt. Veel sterkte in ieder geval en hoe moeilijk het ook is probeer je er niet druk om te maken, je hebt iets veel mooiers en belangrijkers om nu naar uit te kijken.

@Babette: Ben je lid van een bond of iets dergelijks? Of een rechtsbijstandsverzekering? Die moet je echt inschakelen, want dit mag echt niet zomaar. Al krijg je je baan misschien niet meer terug, je kunt wel een vergoeding eisen. Echt belachelijk idd dat dit anno 2009 nog gebeurt. En de overheid maar stimuleren dat vrouwen blijven werken. Tja, moeten de bazen dan ook wel mee werken natuurlijk.

@Marsje: Aan mij zouden ze een slechte hebben met zon opmerking. Bij mij op werk hebben we momenteel een ziektepercentage van 20 %. Daarvan zit er maar 1 vrouw tussen met kleine kinderen. De rest van de zieken zijn mannen, of vrouwen zonder kinderen. Dusse, wat nou, zwangere en moeders kun je niet op rekenen.....

Zon opmerking riekt trouwens al naar discriminatie. Als hiervoor je contract niet verlengt word, en ze maken deze opmerking erbij, moet je het melden bij meldpunt discriminatie.

Don't worry, heb al een fijne advocate gevonden... dit ga ik namelijk niet alleen doen.... Ik schrik er echt heel erg van, dat er zo met zwangere dames omgegaan wordt... Thanks voor jullie reacties ladies! Vind het wel rot om te horen dat ik niet de enige ben die hier last van heeft...

Ola! Vanmiddag bij de advocaat geweest, en werkgever kan niks doen tot aan het einde van mijn ontslagbescherming.... dan gaan we verder praten, als ze dan nog steeds mijn functie willen laten vervallen...

1 stressje minder!

Ola! Vanmiddag bij de advocaat geweest, en werkgever kan niks doen tot aan het einde van mijn ontslagbescherming.... dan gaan we verder praten, als ze dan nog steeds mijn functie willen laten vervallen...

1 stressje minder!

Terug
Bovenaan