Je grappigste blunders

Ook gepikt van het najaarsforum 2006.
Wat zijn jullie grappigste of meest genante blunders? Ik ben zelf een grote kluns dus ik heb er een hele hoop  Ik kan er even geen bedenken die met babies te maken heeft, maar een ander  voorbeeld:

Terwijl er een heleboel mensen  langs de rand van de  rijbaan  stonden te kijken gebruikte ik een plastic tuinstoel om op mijn paard te stappen (want hij is 1.82 m. groot en had wat last van zijn rug). De stoel was niet al te stevig en natuurlijk zakte ik er doorheen. Mijn been stond op de grond, met de stoel er vast omheen. Mijn paard liep in zijn eentje een stukje verderop en ik kreeg zo snel mijn been niet uit die stoel. Een vriendin stond ernaast en die rolde zowat over de grond van het lachen. En ik schaaaaamde me zo!

Tijdens een buitenrit (ook met paard)  ben ik een keer achter een boomtak blijven hangen, toen ik achterstevoren zat te kletsen. Iedereen dook onder die tak door en ik bleef eraan hangen.

groetjes,
Karin

hallo allemaal,

deze is echt gewoon lomp

het gebeurde op het werk we zaten met zijn alle in de aula te eten en het was weer tijd om naar de afdeling te gaan dus iedereen staat op ik ook al kletsend met een collega en wat gebeurt er doordat ik niet voor me kijk loop ik in plaats van door de open deuren nee ik loop regelrecht tegen de ruit ernaast. en dat terwijl de aula helemaal vol zat. wat voelde ik me lullig ik heb het maar op mijn zwangerschap gegooid,

groetjes angela

Dit is mijn schoonmoeder een keer overkomen:
Ze waren een keer op vakantie in een hotel, ergens op de Canarische eilanden. Het dinerbuffet was  op het terras bij  het zwembad. Ze liep met haar bord  vol lekkers terug naar haar tafel, nam daarbij de kortste weg, was zo in gedachten dat ze het hele zwembad vergeten was en kieperde zo over het randje van het zwembad in het water! Met haar nette kleren aan en haar bordje in haar hand.

Was op een verjaardag van mijn buurmeisje....

Ze had zo'n spelcomputer gekregen. Tevens met een muziek quiz. Helemaal geweldig en ik dacht ohhhh muziek dat is wel mijn ding doen we ff.....

Het ging ook goed totdat het zo goed ging dat ik dacht alles te weten........ Pffff wat een sukkel zeg!! Er was een vraag ik gaf antwoord en bij voor baat dacht ik al dat het goed was......... gaf er zelfs al tekst en uitleg bij.......

Ja je raadt het al....... helemaal fout!!! Pffff rood hoofd, zit je tussen van die puberende meiden....... Ik voelde me een sukkel maar zij dachten het........

Tevens heb ik regelmatig blunders met mijn vriendin, wanneer we weer eens worden "losgelaten" door de mannen om te gaan stappen in Amsterdam. Er gebeurt altijd wel iets stoms......

Groetjes Veronique

Geweldige blunders allemaal. Hier moet je mij ook niet loslaten met mijn moeder en zusjes, dan gebeurt er altijd wel iets genants.
Een superblunder van mijn jongste zusje:
We waren vorig jaar aan het winkelen en waren een beetje melig, mijn zusje sloeg een beetje om zich heen met haar aankopen in een tasje en probeerde Esther (ook hier van het forum) te raken. Ze had niet in de gaten dat er een man naast haar liep om haar in te halen en ze raakt hem echt KEIHARD in zijn buik / kruis met haar tasje. Wij natuurlijk helemaal dubbel van het lachen! Ze schaamde zich rot en stamelde haar excuses naar de man die zich maar snel uit de voeten maakte.

Ik heb (helaas) nog een hele genante... Kan er nu wel om lachen!

In de tijd dat ik nog ging stappen stond ik met een vriendin van mij in een discotheek, had al wat op, vrolijk en flink aan het swingen. Het was nog niet heel erg vol in de zaak, dus er was nog ruimte tussen de dansvloer en de bar. Een andere vriendin stond bij de bar en ik wilde haar wat vragen. Ik liep snel haar kant op, maar bleef met mijn schoen haken, waardoor ik struikelde en met een keiharde klap op mijn beide knieen viel. Omdat ik haast had, had ik een behoorlijke vaart en schuif op mijn knieen vlot door over de gladde, natte vloer, om daarna tegen de bar aan te botsen! Ik keek omhoog, stootte mijn hoofd tegen het barblad en keek recht in de ogen van een hele leuke jongen die mij verbaasd aankeek. Daar lag ik dan op mijn knieen voor hem! Ik kon wel door de grond zakken, voelde me zo onhandig en lomp! Zo koelbloedig mogelijk ben ik opgestaan en heb gelachen alsof het een grote grap was, maar pffff, wat deden mijn knieen pijn! Ze zijn nog 2 weken hartstikke blauw geweest. En die jongen heb ik nooit meer gezien. Vindt je het gek, ha, ha!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan