Je grappigste blunders

Wat een grappige verhalen allemaal  Dit is mijn allerergste ooit:
Ik was (lang geleden alweer hoor) bij mijn toenmalig vriendje thuis. Zijn ouders waren een dagje weg en wij gingen samen in bad. Ik wilde het gezellig maken dus had overal in de badkamer waxinelichtjes gezet. Ik was goed en wel in het bad gestapt toen er een enorme klap klonk. Overal vlammen en glas!
Had ik met mijn domme hoofd waxinelichtjes op de wastafel gezet, onder de flesjes dure parfum van mijn toenmalige 'schoonmoeder'. Een van de flesjes was ontploft en de boel was in brand gevlogen. Met de douchekop de boel geblust, dus de hele badkamer nat. Toen stapte ik uit het bad met allebei mijn voeten in het glas! Dus ook nog overal bloed.
Dat was wel zo'n beetje de allerergste blunder die ik ooit gemaakt heb  Het is dan ook geen blijvende relatie geworden en  tussen zijn moeder en mij is het toen ook niet echt meer goed gekomen, hahaha.

haha karin ik dacht even dat je ging zeggen en nu ben ik met hem getrouwd
...zou wel een hele slechte film zijn he....toen brak ik bijna 2 benen en nu zijn we al ik weet niet hoeveel jaar getrouwd haha

groetjes Yvonne

ha ha ik lag me slap!!!

ik heb ook erg veel blunders. dit was wel een hele genante, gebeurde op het werk (in de winter):

heel gehaast het toilet binnenrenne omdat ik op knappen sta, broek naar beneden (net op tijd) en plassen..................
om tot de ontdekking te komen dat ik niet op de wc bril zit, maar op de dichte deksel....
zie je het voor je: met een kletsnatte spijkerbroek door de gang lopen op je werk, en door de koude winter lucht een half uur naar huis fietsen om een droge broek te halen wassen....

Terug
Bovenaan