Je kind een eigen paspoort of bij jouw in de paspoort????

Hoihoi,

Wij hebben er voor gekozen om Marissa bij mij in het paspoort te zetten. Ik zie haar toch de eerste 5 jaar niet zonder ons weg gaan en al helemaal niet zonder mij. Daarom hebben we gekozen voor mijn paspoort. Het scheelt ook een hoop geld of je ze bijschrijft of dat je een eigen paspoort geeft. Papa heeft trouwens geen paspoort die heeft voor een identiteitskaart gekozen omdat hij op zijn werk altijd identificatie bij moet hebben.

groetjes Linda

Hoi,
Daniëlle heeft sinds vorig jaar haar eigen ID_kaart. Ik heb bewust gekozen voor deze optie. Ik kan nl. nog weleens doemsenario's verzinnen zoals: we zijn op vakantie en papa of mama wordt ziek en kan niet terug naar huis, dan heb je een probleem als je kleintje bij jou op je paspoort staat, maar ik weet ook wel dat de kans dat dit gebeurt niet erg groot is.
Verder is het ook makkelijk als ze bijv. eens met opa of oma naar het buitenland zou gaan maar denk ook eigenlijk niet dat dit zal voorkomen.

groetjes van Sonja

De oudste heeft een eigen paspoort. Omdat zijn vader en ik uit elkaar zijn. Eline heeft nog niks, we gaan voorlopig niet met haar naar het buitenland. En gaan we wel, nemen we een id kaart. Wij hebben zelf ook een idkaart.

Hoi,

Ook hier hebben beide kids een eigen ID kaart. Eva staat ook nog bijgeschreven op mijn paspoort, maar die moet dit jaar verlengd worden en die van Jeroen volgend jaar weer, dus we vonden het een beetje onhandig om Bas er bij ons bij te laten schrijven. Wij willen namelijk  ook dat ze in ons beide paspoort staan ivm met noodgevallen op vakanties (of doomsenario's zoals Sonja ze noemt).
Tja en de keuze tussen een paspoort en een ID kaart????? Hoe groot is de kans dat je binnen nu en 5 jaar een paspoort voor je kindje nodig zult hebben? Wij blijven voorlopig binnen Europa dus daarom hebben we voor de ID kaart gekozen. Ik zal zelf ook een ID kaart nemen dit keer.

Groetjes, Karin

Ik moest al een nieuw paspoort dus Jennifer erbij laten schrijven. Als manlief ook een nieuw paspoort moet hebben laten we Jennifer en de baby er ook bij in zetten. Is ook nog een stuk goedkoper dan een eigen paspoort.

Birgit staat bij mijn vriend in het paspoort,dit omdat hij een nieuwe moest laten maken vorig jaar. Op zich niet heel handig, want hij is best veel weg!
Ik moet binnekort naar het ziekehuis met Birgit en moet ik haar legetimatie laten zien, dat wordt een uitdaging dus...

Maargoed om er nu 1 voor haar zelf te laten maken is weer dik 40 euro, en volgend jaar moet ik een nieuw paspoort dus zet ik haar er daar ook in (als dat kan dan..)

Terug
Bovenaan