Je kind een eigen paspoort of bij jouw in de paspoort????

Hoi hoi,

Tara staat sinds iets meer dan een jaar bijgeschreven in mijn paspoort, omdat we vorig jaar naar Koerdistan gingen.
We hebben ervoor gekozen om haar in mijn paspoort bij te schrijven, omdat ik de paspoorten op zich al zo groot vind en er geen derde bij wil, haha.
Verder zie ik haar de komende 5 jaren ook niet op zichzelf of met haar papa alleen op vakantie gaan.

Groetjes,
Shivana

Zowel Mette als Jens hebben een eigen paspoort. Dit omdat niet alle europese landen de identiteitskaart accepteren helaas. Stel dat mij iets overkomt in het buitenland en de kids staan op mijn paspoort dan krijgt hij ze het land niet mee uit. Het is dus niet zoals Linda zegt dat je ze voorlopig niet alleen weg laat gaan maar meer dat je ze bij calamiteiten het land uit moet kunnen krijgen. Je wil natuurlijk niet denken aan doemscenario's maar het zal je gebeuren...

gr.ing

hoihoi,

alledrie de kids hebben hier een eigenpaspoort en de reden hiervoor is net als hierboven al is beschreven dat als er wat met 1 van ons gebeurt op vakantie ze gewoon met de ander meekunnen.

groetjes chimene

Jesse heeft hier zijn eigen paspoort, het was maar 7 euro verschil met een ID-kaart en wij hebben er allemaal één....dus kon hij niet achter blijven!

Het is namelijk zo dat we graag weer naar Canada willen en wij daar een paar jaar geleden hebben moeten lullen als Brugman om het zoontje van mijn collega het land in te krijgen omdat die bij zijn moeder ingeschreven stond!

Voor de VS en Canada en trouwens Engeland ook, geldt dat iedereen een eigen paspoort moet hebben...dus vandaar dat we hiervoor hebben gekozen.

Groetjes
Angel

Hoi mijn paspoort loopt volgende maand af..
Daar staan Bente en Mees bijgeschreven..Lieve heeft sinds vorig jaar al een eigen paspoort.
Als de mijne vernieuwd moet worden krijgen de andere twee ook een eigen pas!
Idd net zo handig als 1 van de twee ze mee wilt nemen..
Gr Rina

WIj hebben meteen een eigen paspoort genomen. Enerzijds omdat we graag naar Amerika op vakantie gaan en daar ben je verplicht om een eigen paspoort te hebben. En anderzijds als er iets zou gebeuren met een van ons met vakantie, dan moet gelijk iedereen blijven.
En ik zie het eerlijk gezegd ook nog wel gebeuren ergens in de komende jaren  dat mijn ouders de kleine meenemen met wat daagjes camperen in België of Duitsland

quote: Linda_mv_Marissa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-05-2009 21:45:31'));

Hoihoi,

Wij hebben er voor gekozen om Marissa bij mij in het paspoort te zetten. Ik zie haar toch de eerste 5 jaar niet zonder ons weg gaan en al helemaal niet zonder mij. Daarom hebben we gekozen voor mijn paspoort. Het scheelt ook een hoop geld of je ze bijschrijft of dat je een eigen paspoort geeft. Papa heeft trouwens geen paspoort die heeft voor een identiteitskaart gekozen omdat hij op zijn werk altijd identificatie bij moet hebben.

groetjes Linda

die moet je zo wie zo bij je hebben en niet alleen voor het werk

Ryan staat bij mijn op het paspoort en als de ID kaart van mijn man is afgelopen neemt die ook een paspoort en schrijft die Ryan erbij.

is een stuk goedkoper en je kunt ze tegenwoordig bij allebei bijschrijven

groetjes moekje

Terug
Bovenaan