Je kindje moeilijk met anderen delen?

Ik vind het niet zo moeilijk zolang het maar voor een paar uurtjes is..... als het langer als een uurtje of3 is/zpou zijn ben ik ook niet meer zo enthousiast hahahaha! Connor is onze tweede en ik denk wel dat ik makkelijker ben als bij Margo(7). Ik heb hem in ieder geval altijd nog bij me met de bv... da's echt ff mijn ding natuurlijk!! Ik heb pas 2x afgekolft. 1x voor mijn man en 1x voor mijn dochter, gewoon omdat het voor hun ook leuk is eens de fles te kunnen geven. Ik heb ook geen baan op het moment dus ik neem ook alle zorg op me voor de kids.... en geloof me daar geniet ik zooooo van!

o hahah ik denk dat ik hier een stuk makkelijker in ben.
Ik ben zielsgelukkig met mijn kids en heb zo ook heel graag bij mij, maar vind het geen probleem als mijn moeder of schoonmoeder (waar ik het overigens echt heel goed mee kan vinden) op Daley en de andere kids passen. Heb helemaal niet zoiets van ik wil het allemaal zelf doen, vind het prima als ze het flesje geven aan mijn kleine mannetje. Dit had ik ook bij de andere kids, zij zijn ook helemaal gek op hun Opa's en Oma's.
Iedereen is hier anders in en dat is ook prima, iedereen moet doen wij zij zich goed bij voelen!!

Groetjes Anne

Ik ben ook een stuk makkelijker als ik zelf niet meer voedt hoor! Zodra Margo geen bv meer kreeg (8,5 mnd) is ze ook een bijna meteen een nachtje wezen logeren bij mijn ouders en dat was ook helemaal goed! En zo doen we het nu weer hoor.... maar nu?? Nee nog ff niet.

Ligt er hier maar net aan wie het is. Met visite geef ik hem wel. Heb nu 1 keer oppas in huis gehad voor een uurtje en de rest breng ik hem bij mijn moeder. Daar heb ik dan helemaal geen probleem mee. Wel als hij 's nachts zou moeten blijven. Thuis heb ik wel last van haantjesgedrag. Neem het manlief graag uit handen. Flessen doe ik het liefst zelf. Laat het weleens een ander doen maar neem het dan vaak toch over. Dus bij mijn moeder geen probleem, manlief ook niet, maar heb hem toch het liefste zelf. Hihihii

Ik herken dit zo erg. Ook ik vind het moeilijk om mijn dochter uit handen te geven voor even oppassen. Bij mijn eigen moeder heb ik er minder moeite mee dan bij anderen. Hoop wel dat dit minder wordt.

hier nr 4 in mijn armen en heb er ook moeite mee, als hij bij iemand in z'n armen ligt en hij mekkert een klein beetje dan neem ik hem weer over. ach zullen ook wel onze hormonen zijn, maar loslaten is moeilijk zelfs bij mijn oudste van 9 heb ik dat

ik heb er niet zoveel problemen mee, denk ook dat dit komt omdat ik wel moet. heb toen jayden 4 weken was mijn been gebroken. hierdoor moet ik veel zorg uit handen geven, dus met 5 weken bleef hij al 2 nachtjes bij mijn schoonmoeder. dit omdat ik in het ziekenhuis was voor operatie en ik daar moest blijven.
en verder begin ik nu pas een beetje mobieler te worden waardoor ik wat mee zorg op me kan nemen. woon op het moment door de weeks bij mijn ouders in huis en in de weekenden gewoon thuis.
dus ik moest mijn mannetje wel aan andere over laten.

groetjes angelique

Ik vind het echt verschrikkelijk om mijn moeder te laten oppassen...ze denkt namelijk omdat ze drie kinderen heeft groot gebracht, ook dat ze weet wat het beste voor Jason is.
Mijn zusjes daar in tegen laat ik wel graag oppassen als ik naar de film ga of echt weg moet. Die doen het zoals ik het wil :)

Maar het liefste blijf ik gewoon thuis en doe of ik het en anders papa als die thuis van werken is.

Terug
Bovenaan