Je kunt je weer aanmelden voor de nieuwe NOD lijst (d.d. 19 februari)

Hoi Benthe,

Ik heb bij het verkeerde topic gereageerd op je lijst, dus ik doe het nog maar een keertje.
Suusje 36 leeftijd 36 ronde 5 1e kindje 27 februari NOD

Liefs Suusje

Hallo dames

Op de vorige topic had ik me aangemeld voor dat ik mijn NOD 14 februari had.
Inmiddels had ik vanmorgen mijn zwangerschapstest gedaan om 06.00 uur, en de test gaf negatief aan.
Dus helaas geen valentijnscadeau voor ons.
Mijn temperatuur was trouwens vanmorgen ook weer tot de normale waarde gezakt, dus dat geeft bij mij eigelijk al aan, dat ik binnen een dag ga menstruren.
Nu wacht ik even mijn menstruatie af, en dan geef ik me ter zijner tijd op deze topic wel op wanneer mijn nieuwe NOD is (ergens in maart).
Helaas is mijn 4de IUI ook mislukt, ondanks zéér goede prognoses van de arts.
Jammer, terwijl ik al ruim 5 jaar bezig ben voor een tweede.

Mocht ik me hier niet in kunnen schrijven, dan ga ik naar de lijst van maart ergens anders op dit forum.

In ieder geval veel succes meiden!

Groetjes Myra Wever

Ik had 'm al doorgegeven, mar deze heb je waarschijnlijk niet meer gezien. Dus bij deze nog een keer:

Natas24, 25jr, ronde 21 en NOD 4 maart  

Ik had 'm al doorgegeven, mar deze heb je waarschijnlijk niet meer gezien. Dus bij deze nog een keer:

Natas24, 25jr, ronde 21 en NOD 4 maart  

zet mij er ook nog maar op

ineke
24 jaar
ronde 25
nod 24 feb

liefs ineke

Hoi

Ik wil me ook graag aanmelden
Ik ben van 1980
tweede kindje(zoontje van 18 weken)
NOD is 07-03-2006
dit is mijn eerste ronde

Waar kun je de lijst vinden waar iedereen op staat

groetjes vannie

Hoi Vannie,

Heb je echt een kindje van 18 weken of bedoel je misschien 18 maanden?
Is niks mis mee hoor, maar was wel nieuwsgierig of je al zo kort na de ene zwangerschap toe bent aan een volgende zwangerschap?

Groetjes, Jetje

hoi jetje

ja dat klopt ik heb een zoontje van 18 weken.
ik vind het leuk en mooi om ze heel dicht op elkaar te hebben dan hebben ze veel aanmekaar.
ik ben zelf van een tweeling dus ik weet hoe fijn het is iemand van je eigen leeftijd ik heb nog meer broers en daar heb ik lang niet zo een goede band mee
dus van daar

groetjes vannie

Terug
Bovenaan