Je kunt mij 's nachts wakker maken voor...

A

Anoniem

Guest
Ook een soort nieuw "spelletje"? Uiteraard mag je vaker dingen neerzetten.

Je kunt mij 's nachts wakker maken voor

Milka Amavelle, een Milka reep maar dan gevuld met chocolade mousse, dat zou dus echt verboden moeten worden. Zo ontzettend lekker

Mijn buurvrouw had het ook over die heerlijk reep van Milka met mousse erin, maar HELP! Ik kan ze niet vinden in de supermarkt!

Mij kun je wakker maken voor:
chocolade, op vakantie gaan midden in de nacht naar een warm vakantieoord met subtropisch zwembad en een wit strand met heerlijke buffetten. Krijg er meteen zin in...

Je kunt mij nergens voor wakker maken! Lekker laten liggen, ik ben al blij als mijn dochter weer eens een nachtje doorslaapt.
En daarvoor riep ik het ook altijd, laat mij lekker met rust 's nachts, hahaha.
Groetjes van Sonja

ojaaaaaaaaa die milka amavelle,heerlijk is ie!zou ik niet erg vinden om daar voor wakker te worden.en voor een italiaans ysje,smaak:chocolade.mmmmmmmmmmmmm

gr petra

Je mag mij wakker maken  voor chocola, heerlijk!! Een reisje naar een tropisch land mag ook wel hoor.

Nou laat mij ook maar heerlijk slapen!!! 's Morgens ligt het lekkers vast nog wel op mij te wachten, hahahahahha

Gr

eigenlijk niets, ben erg gehecht aan mijn nachtrust, maar als ik dan toch moet kiezen is het niet iets om te eten, maar voor een nieuw neefje/nichtje mag je mij altijd wakker maken.

groetjes daan

Ik heb ook wel mijn nachtrust nodig..en die chocolade eet ik dan wel overdag!
Maarre....een ouderwetse vrijpartij...,mag hij me best een keertje voor wakker maken!

Liefs,swinnie

Terug
Bovenaan