Je kunt mij 's nachts wakker maken voor...

als ik dan toch wakker moet doe mij dan maar een carpacio...mmmm....
en voor zelfgemaakt ijs...jummie...(heb jaren geleden in een ijssalon van
kennissen gewerkt en die hadden zulk lekker ijs)

gr mascha

Helemaal nergens voor, want ik word dan ontzettend boos en sjaggie! Maar als het echt moet en het zou voor eten zijn....geloof het of niet...maar dat zijn dan spruitjes! En dan zoals m'n moeder ze maakt!! Raar mens ben ik hoor....

Groetjes
Angel

Ik denk dat de meesten hun nachtrust momenteel nergens voor inruilen. Hahaha. Maareh, een ontmoeting met Nelson Mandela of  Michael Jackson is wel iets waar je me voor mag wakker maken. En qua eten dan een patatje met een kaassoufle. Of een reis naar Disneyland.   Eigenlijk nog best veel dus!

Groetjes, Marisa

Toen ik de titel van dit topic zag dacht ik meteen: "Helemaal nergens voor!" maar het leek me zo saai om dat te schrijven. Nu zie ik gelukkig dat heel veel mensen zo denken.

Groetjes, Karin

Nou, je mag me wakker maken met de mededeling dat ik de jackpot heb gewonnen en het geld meteen mag ophalen, hahahaha.

Ja voor de jackpot mag je me ook wakker maken hoor!!! En voor toetjes. Heerlijk. Als ik s'nachts eruit ben geweest voor Stijn ga ik altijd naar beneden voor een schaaltje vanillevla of chocoladevla. Eigenlijk al het eten daar mag je me wel voor wakker maken zolang er maar geen vlees doorheen zit.

Groetjes van marloes

voor mn meiske altijd! en voor een patatje met veeel mayo is ook te proberen..
maar het schijnt da als je me stoort in mn slaap ik heel agressief wordt en wild om me heen mep..??..(volgens mn man ).groetjes

Ik kan heel slecht tegen weinig slapen, en aangezien de jongste van het stel hier de laatste week erg slecht slaapt mag je mij ook nergens voor wakker maken haha..
Ik hoop vannacht tenminste op een goede nachtrust!!

Terug
Bovenaan