Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb inderdaad al medicijnen gekregen, deze helpen tot nu helaas nog niet veel.. ik heb strakjes telefonisch contact met de huisarts, ben benieuwd!
Wat zij jouw huisarts? @MamavaneenBeebie?
Ze zei dat de keus volledig bij mij ligt. Het is geen gif dat ze geven en dat snap ik wel. Maar als het een beetje kan wacht ik er nog mee. Als ik het wel wil dan wou ze het wel voorschrijven. Ik twijfel nog dus.
Het is geenszins vergelijkbaar met drank en drugs en als het zo slecht zou zijn dan wordt het uberhaupt niet voorgeschreven. Maar als je eraan twijfelt of je het wel of niet wil nemen dan ben je denk ik (gelukkig) niet ziek genoeg. Er zit nog wel een verschil tussen "je rot voelen" of "uitgedroogd raken en aan het infuus moeten" en bij mij was het dat laatste dus ik had weinig keus.
Overigens merkte ik snel verschil na de eerste zetpil. Ik kreeg steeds weer meer energie en ik kon eindelijk wat meer van de zwangerschap genieten. Volgens mij is dat óók bevorderlijk voor de gezondheid van jou en de baby!! Succes!
Ik heb net ook zetpillen voorgeschreven gekregen en geloof dat ik het wel ga proberen.. Ze zullen het niet voorgeschrijven als het kwaad kan.
Hopelijk knappen jullie snel op!
Ik was van ong. week 7 tm week 13 ook erg misselijk. Nu bij 18 weken nog steeds regelmatig. Ik heb een week of 3 a 4 achter elkaar tabletjes tegen wagenziekte genomen. Dat raadde de vk aan: het mag en het remt de misselijkheid af.