@ jeanine

ff zo dat is wat overzichtelijker,

hier ook al dagen af en toe pijn in mijn buik maar niets wat er op wijst dat het doorzet.
Vanmorgen toen ik wakker werd dacht ik "weer niet"

Enne degene die het eerste bevalt wint :))

succes!!

 
Ja schiet hier ook niet op.

Heb ook geen haast of zo. Bij de eerste stond ik al vanaf 36 weken al te springen .... nu maak het me niet zo veel meer uit.
Had/heb een lange te-doen-lijst....hahahahahha
Het meeste hebben we gedaan. Heb nog maar een paar kleine op het lijstje staan die ik graag gedaan wil hebben voor de baby komt.

Daarbij de verloskundige : dit weekend heeft de vervangster dienst. Ik heb haar 1 keer gezien en heeft niet zo'n goede indruk achter gelaten. Als het even kan wil ik haar niet bij de bevalling hebben, maar als het komt heb ik geen keuze.
aankomende dinsdag heeft mijn lievelings verloskundige dienst...zou super zijn als ik dan zou bevallen.

Maar ik voel me de laatste tijd raar. De ene dag voel ik me super en de andere dag ben ik misselijk, pijn in de buik en voel me raar. Dan denk ik vaak, zou het nu beginnen. Maar ook bij mij gebeurd er niks.

Ik ben wel moe. Ik heb er weken niet echt last van gehad, maar nu ben ik echt wel moe. Verheug me al op de kraamweek : dan stuurt de kraamhulp me verplicht naar bed !!!! Heerlijk.
Maar het is ook eigenlijk niet gek dat ik moe ben. 3 weken geleden heb ik zelf nog de woonkamer verbouwd (behang afhalen, stucken, behangen en nieuwe meubels in elkaar zetten) En sinds die tijd ben ik elke dag druk bezig geweest. Ik werkte minder toen ik nog werk had, hahahahahha. 's morgens half 7 waker (meestal door mijn zoontje) en dan doorgaan tot 11 á 12 uur 's avond moet me toch een keer gaan opbreken.

Maar ik ga voor dinsdag 3 mei.
Leuke datum toch ????
hahahhahahaha
kijken wie eerder is.

groetjes en jij (en alle andere) heel veel succes
 
jah jeanine,

niet gek dat je moe bent.
Nou ik doe niet veel meer, mag ook niet van mijn kids en man.
Ben vandaag wel beetje heen en weer wezen hobbelen op de rommelmarkt.
3 mei moet ik weer naar de verloskundige, en dan gaan we een afspraak maken voor inleiden. Dus we zien wel.
Hier alles klaar.
Het word geen koninginnedag kindje meer,
dus ze heeft het toch niet hoog in de bol hihi.

Nu zei mijn buurvrouw dan word het 1 mei, werken zal je voor je kind.
Zegt mijn man, dan word het 5 mei, is ze er eindelijk van bevrijd....

Nou liever vandaag nog dan morgen.
Pf...
 
s6 meiden en hoop dat de bevalling goed gaat , en geen nare dingen mee maken, ben benieuwd wie er eerst bevalt, misschien wel allebij de zelfde dag zou leuk zijn toch

liefs
 
Terug
Bovenaan