@ jeanine

hier ook nog steeds.

Gisteren nacht even hoop gehad....behoorlijke pijn in de buik. Even gewacht tot het een beetje wegtrok en naar de wc gegaan (dat deed ik bij de eerste ook) .... en ja hoor, een hele volle blaas. Zodra die geleegt was, had de kleine weer plaats en was alles weer rustig. bah.

Maar ik ben nu een schietgebedje aan het doen. Dadelijk (dinsdag) heeft mijn lievelings verloskundige dienst en ik ben dan 40+2 weken. Bij mijn zoontje was ik ook 40+2 en dat dezelfde verloskundige dienst.

Ik hoop het zo dat het vannacht of morgen gaat gebeuren.

Ik ben de hele zwangerschap zo druk bezig geweest dat ik geen tijd heb gehad om te gaan zitten wachten op de baby. Maar sinds zondag heb ik niks meer te doen en het wachten valt me nu al zwaar. Hopelijk blijft die kleine niet tot 42 weken zitten !!!!

Nou duim maar voor me dat het nu zover is, ik duim ook voor jou. En ik (of jij) leest wel wie er gewonnen heeft, hi hi hi

@ misseslavin
Ik was 1 mei uitgeteld, maar was er echt van overtuigt dat deze eeder zou komen.
Ik weet het, een hoop ophef terwijl we nog niet zo lang over de datum heen zijn, maar het is gewoon leuk om te zeuren op het laasts hi hi hi
 
@ misseslavin,


ook ik was 1 mei uitgerekend, maar ook hier nog steeds niks... Ook ik zei al een hele tijd ik haal de 40 weken niet maar nu ben ik er dus al over heen.

morgen naar de gynaecoloog, als ze 8 mei nog niet geboren is gaan ze inleiden, dus ik verwacht eigenlijk wel dat ze morgen zeggen kom 9 mei maar zo vroeg mogelijk naar het ziekenhuis.
 
Terug
Bovenaan