jeannette123

Hé meis,zoals je ziet heb ik hem eindelijk.

Het probleem zat bij internet explorer.

Daarbij werkt het niet hier.

Maar we hebben ook Mozilla,en nu doet ie het wel   ben ik wel blij mee

want het is zo veel leuker Alleen blijft nu het vierkantje met emoticons in mijn schrijfgedeelte zitten.

Nou ja,vinden we ook wel weer uit.

Genoeg gekletst weer over dit onderwerp,verder met dit forum,want daar

gaat het over,nietwaar?

dank je wel en liefs Hester

hoi
Ja het gesprek van de dag is nu het inloggen terwijl dat een paar dagen geleden wel ff anders was.
Maargoed, ik ben blij dat het je nu gelukt is .
Heb ik nog wel een vraagje.......ik weet dat NOD betekent; niet ongesteld dag maar wat houdt het nu in? Dom he? ik weet veel maar sommige dingen.....
Ik begreep (ergens anders geschreven) dat je teveel met je mk bezig bent (was?). Nou, dat doet iedereen denk ik. Ik ook. Elke dag denk ik eraan, hoewel niet erg bewust, toch zit het in je hoofd. Ik was 6 weken ongeveer, gelukkig geen hartje gehoord, want ik weet zeker dat ik dan veel meer van streek was geweest!! Nou ik hoor het wel ok?
liefs Jeannette

nou,ik had begrepen dat NOD ,de dag was dat je ongi moest worden,maar dat je dat eigenlijk niet wil. Dus;niet ongesteldheids dag.

ik dacht dat het dat was,maar als ik het fout heb,sorry.

Ik heb geen flauw idee wanneer ik weer ongi moet worden na die mk. De vorige keer was ik gelijk weer zwanger na mijn mk.

Ach we zien het ook wel.

liefs Hester

hoi
Zo, ik ben echt een forum-junk aan het worden hehehe.
Ja nou ja, wie begrijpt inderdaad iemand beter dan hier als je een miskraam hebt gehad toch? Met hoeveel weken had jij je mk dan? Ik kan me zo voorstellen dat jouw verwerking heel moeilijk kan zijn met veel kids om je heen, dan heb je er in principe niet veel tijd voor. Maar jij lijkt me wel een die-hard zoals ik je stukjes lees, zo haal ik dat eruit. Uhmm ...ff een geheimpje.......als nod inderdaad de dag is dat je ongesteld moet worden, de mijne is dan 11 maart. Maar!! volgens mij ..............of het zit tussen me oren hoor .
Heb jij dat niet? Bij ieder 'dingetje' denk je;   mmm dat voelde ik toen en toen ook. Geen, nou ja klein beetje last van borsten, beetje trekkerig in onderbuik, zweten snachts, rare trek en nog veeeeeel meer van die ienieminie dingetjes. Je snapt me vast wel
En om je vriendinnen dat te vertellen......die denken ook; daar heb je haar weer.
Ik dacht altijd van mezelf dat ik vrij nuchter was, nou haha, daar ben ik wel achter gekomen. Ik had tijdens mijn prille zwangerschap van mijn schoonzus een mini-pyamaatje gekregen, pfff als je dat ziet he? Je ziet, je bent niet de enige met het 'tussen-de-oren-syndroom'. Ik denk veeeelen met ons. Toen ik bezig was zwanger te worden dácht ik er niet eens aan, ik dacht; ik zie wel. Maar nu ik een mk heb gehad....tsss echt raar. Nou joh, ik heb de 'ik-kan-wel uren-lullen' bui dus ik moet NU stoppen anders wordt ik nog van het forum gegooid. Na het lezen van de regels kreeg ik het wel ff benauwd.
Ik spreek je....
liefs Jeannette

Als jij een forum junk bent, ben ik dat zeker want ik ben hier niet weg te slaan vandaag.hihihihi.

Maar wat bedoel je met die-hard? Klinkt eng.

Lekker kwekken hier vind ik ook leuk hoor,dus doe vooral je best.

Mijn officiele zw,duur was 9 wk.,maar de vk zei 7wk. naar aanleiding van de echo.

maar het kindje was al 2 wk. dood.

Morgen verder? ik ben moe.

Liefs Hester

hoi Hester

Een die-hard, die term gebruiken ze altijd voor iemand die stevig in zijn schoenen staat en zich niet uit het veld laat slaan .
Ben ik ook, zo'n type, mij maak je niks wijs hahahaha. Maarja, de levenservaringen geven je dat vaak ook mee he? Ik ben tenslotte AL 37 .
Ik had gister trouwens weer problemen met inloggen!! Maarja, laten we het maar een kinderziekte noemen. Ik begin er nu wel aan te wennen hier. Vind het wel makkelijk nu. En toch mis ik het andere forum. Hihi, wat zijn we toch een gewoonte-dieren he?
9 weken meid, dat vind ik niet tof voor je! Dan ben je al weer zo op weg he? Ik denk als ik weer zou ontdekken dat ik zwanger ben niet eens blij kan zijn, bang dat het weer fout gaat. En sowieso aan niemand vertellen. Nou, dit was t weer ff, en aangezien we forum-junks zijn zullen we elkaar vast nog spreken vandaag!! hehehe!!
liefs Jeannette

37? Is dat oud dan? Ik ben 36 hoor,en hoop in augustus 37 te worden.

Laten we praten over een MOOIE leeftijd.

Mijn mk in dec. was met vijf en een halve week,dus toen ik die deze
keer voorbij was,was ik toch wel blij. Maar ja,zo zie je maar weer hè.
Heb jij op het oude forum nog gelezen dat we dit keer het kleintje
begraven habben? Dat zal altijd wel iets speciaals blijven voor ons,dat
plekje in de tuin. Maar we moeten ook weer verder.

Sinds gisteren vloei ik niet meer,dus is het nu afwachten wanneer ik weer ongi word.

De vorige keer was ik dat niet eens meer geweest,maar dat wil ik nu liever niet.

Ook ik ben er best bang voor dat het nog eens fout zal gaan.

Wij snappen ook niet waarom het na 7 kids ineens 2 keer mis gaat,maar alles heeft zo zijn reden.

Nou,andere verslaafde,we zien elkaar inderdaad vandaag nog wel denk ik.

liefs Hester

sja 37 is niet oud als je nagaat dat ik nu HUISWERK zit te maken!!!
Je bent nooit te oud om te leren he? Nu ik er tijd voor heb doe ik het graag. Zoals ik al zei; stresscounsellor, niet officieel, mag mezelf al wel zo noemen, al weet bijna niemand dat ik dit doe.

Heb wederom gesolliciteerd als detentie toezichthouder en dan is zo'n cursus ook niet slecht. En gelukkig kan ik zelf ook heel goed omgaan met stress. Ok, het inloggen even daargelaten dan hahahaha. Ik ben nog maar 37 jaar en 3 weekjes hoor, dus nog laaang geen 38.

Valt het je trouwens op dat er wel veel minder geschreven wordt op het forum dan voorheen? Ik vind het juist zo leuk om al die verhalen te lezen, al lach ik me soms vierkant in de rondte, dat maakt het juist ook weer leuk. Ik heb momenteel een 'witte-chocolade-verslaving', sjeeeee dat is lekker zeg!!! Volgende week kan het weer zo boterhammen-met-pindakaas-verslaving zijn haha, gek mens ben ik, echt waar. En ik ga iets heeeeel moeilijks doen
STOPPEN MET ROKEN!!!!!!! oohhh ik heb er nog 2!!! help......
Maar ik doe het voor een goed doel  moet ik maar denken....
Ik spreek je nog!
liefs Jeannette

Terug
Bovenaan