jeannette123

Zeg dame,hoeveel verslavingen heb jij eigenlijk wel niet?hihihihi

Leren op 37ste, das best moeilijk hoor.Niet dat je OUD bent, maar het
gaat toch niet meer zo als toen je 17 was hè? Waarom ben je dit aan het
doen eigenlijk. Puur om te werken,of verveel je je. Ja stomme
vraag,maar er zijn vrouwen die leren uit pure verveling.

HEB IK GEEN TIJD VOOR (ik ben net wakker sst)hahaha.

Ik probeer volgende week weer wat meer te doen in huis,want ik moest nog steeds kalm an doen.

Dan is het of pc, of slapen, of met de kids wat doen binnen.

Daar wordt je echt lui van zeg.

Tot zo? of zo?

Liefs Hester

hee hoi
tot zo? ofzo? hahaha ja nu dus....
Ik ben nu ff helemaal af!! Kapot. Gebroken. Waarom? Nou, mijn schoonzus is van d'r man afgegaan eergister en kwam hiernaartoe met 2 kinderen. Nou is het zo, ik woon op een camping in een (gelukkig wel) vrij luxe chalet. Mijn vriend en ik wonen (nog) niet samen. Nu zit ze dus bij mijn vriend, haar broer dus in met een klein jong van 4 want dat meiske van 10 wilde bij haar vader zijn. Maar!!!! Zij praat en praaaat en praaaat en praaaat. Dat ik mij soms afvraag; waarom zakt ze niet in elkaar van ademnood? En als je RUST gewend bent en van de één op de andere dag een klein jong over de  vloer hebt en een meid die de hele dag tettert en druk doet.........kun je me een beetje snappen? Ik heb sinds 3 weken namelijk ook geen werk meer. Mijn voorgangster kwam onverwachts terug dus ik kon gaan
Nu wil ik weer terug naar mijn oude vorige baan, als detentietoezichthouder. Ik ben het ook zat om steeds weer van die K...baantjes te moeten nemen om vervolgens eruit gegooid te worden. Vandaar dat ik ook een cursus doe waarvan ik weet dat ik er ook écht iets aan heb als ik ermee klaar ben.

In jouw geval....rust!! Moet je ook zeker doen, vooral met 7 kids om je heen. Als je je dan druk gaat maken krijg je er nog méér klachten bij!! En dat je ook nog zo lang gevloeid heb.....pff wel rot hee. Ik heb tijdens de mk 7 dagen licht gebloed en na 5 weken 4 dagen weer licht gebloed en dat was meer donker dan rood moet ik zeggen. Hee, eerlijk, ik maak momenteel wat mee joh, je vindt het niet erg dat ik zoveel vertel toch? vind het wel een fijn idee mijn ei kwijt te kunnen al gaat t soms niet altijd over waarvoor we hier zijn.

Hee, en niet TE lui worden he?????? haha, zometeen moet de pc naar JOU toe komen!! Ik wordt ook lui van het thuiszitten hoor, ken het...
Nou tot horens weer he?
Liefs Jeannette

de pc staat er nog hoor,ik zit er nu voor(achter)of hoe je dat ook zegt.

Heb je het gekwek overgenomen of zo?.....GRAPJE   vind ik niet erg hoor.

wiseguytyssen@hotmail.com

ga daar maar heen als je een keer zin en tijd hebt,oke?

liefs Hester

hartstikke tof van je! Heb je toegevoegd aan mijn msn chat maar zit daar eigenlijk weer heel weinig. Maar toch wel leuk om elkaar dan ook gelijk antwoord te kunnen geven
En raakt deze site niet overbelast door al dat gemiep van ons hihi.
spreek je.....
Ben moe....
liefs Jeannette

hoi Hester,
ik kreeg jouw naam door op het andere forum(zwanger worden)Daar had ik een discussie geopend met de vraag of er meiden zijn die gaan voor een groot gezin.

Wij zijn bezig om zwanger te raken van de 4de en ik ken persoonlijk eigenlijk nieman d(van deze generatie) die veel kinderen hebben.Ik ben zo benieuwd naar de reacties die je dan krijgt.
Misschien kan je mijn oproep teruglezen,dan weet je wat ik bedoel.
En ja jij hebt 7 kindjes dus jij bent dus wel een grotegezinnenexpert he

hee alvst bedankt en de groetjes

doeidoeiCindy

Terug
Bovenaan