Jee wat een domper

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik zit nog na te koken ik moet even mijn ei kwijt ik kom net van het kruidvat vandaan hebben ze de voeding niet meer voor kerst ook hetzelfde probleem.

Eerst roepen ze doodleuk als het er niet sta is het op doen geen moeite om achter te kijken dus ik zeg kan je niet even naar achter bellen of ze nog hebben staan .
Daar komt mevrouw spock ze ging kijken kwam terug nee is op kan ik niks aan doen ik zeg echt wel jullie moet gewoon genoeg bestellen ik ga wel weer een klacht indienen zeg ze doodleuk als je dat leuk vind moet je dat doen ik leuk vinden het is geen shampoo dat je effe omruil mijn dochter moet ook eten. Ik kook gewoon echt niet normaal.

Ik ga nou weer een klacht indienen ik ben het compleet zat echt waar ik raad het nou iedereen af voeding van het kruidvat .

Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst
groetjes lisette

Hoi,

Nou ik ken het probleem wel hoor, maar ik heb er gelukkig nog geen last van gehad.Bij ons in het winkelcentrum hebben ze wel altijd genoeg op voorraad. Ik kocht ook altijd standaard 2 pakken, zodat ik wat in huis zou hebben en als er 1 pak door is, dan kocht ik weer nieuwe. Mijn vriendin woont ook in dezelfde plaats als ik en die gaat dan naar een ander winkelcentrum, maar daar hebebn ze ook altijd weinig. Dus die belt me ook wel eens op of ik wat voor haar kan halen of dat ik nog toevallig wat achter de hand heb.
Ik denk dus dat het per filiaal verschillend is.
Wel schandalig dat ze zo doen als je een klacht wilt indienen. Vind dat niet echt netjes en klantvriendelijk.
Ik snap je frustratie heel erg goed, maar ik zou niet meteen zeggen dat iedereen van de kruidvat voeding af moet( of ik heb het niet goed gelezen, )

Liefs marielle

Nee hoor ik bedoel alleen als iemand aan mij vraagt wat ik zou doen zou ik eerder friso kiezen daar heb ik nooit problemen mee gehad   maar ik vind het gewoon schandalig dat het op is er is hier maar 1 filliaal in het dorp  het is babyeten geen shampoo dat je even een andere neem begrijp je .

heyhey

ja, das idd niet leuk, hoe die vrouw je behandelde.
wat ik meestal doe, is gelijk voor een maand inslaan.
(4 pakken) en ik heb altijd een reserve pak in huis, dus zit nooit zonder.
dus misschien een tip, voor als ze er weer zijn bij je filiaal: sla er een aantal in, ipv 1 tje zodat je nooit zonder zit. zodra je nog maar 1 pak hebt, ga je weer naar de winkel. zoals mijn voorganger ook al zei (sorry naam is me even ontschoten)

liefs, do

Hallo Do

Ik hou er niet van om te hamsteren mijn geld komt oook in delen binnen en het gaat mij om het principe het hoort gewoon niet ze moeten gewoon zorgen dat ze genoeg voorraad hebben ach ja nog 1 week   en 1 maand dan is het afgelopen dan schakelt ze over naar gewone melk . Jij had toch ook problemen dat je dochter geen stukjes wil eten hoe is het daarmee Shanice spuugt het nog steeds uit ik ben bang dat ze heel kieskeurig is maar ik blijf proberen

groetjes lisette

Hoi lisette,

Ohhh sorry, dan had ik het indd dus niet goed gelezen. Sorry hiervoor.
Maar blijf het indd ook belachelijk vinden hoe ze je daar hebben behandeld.
En misschien kun je dan toch zorgen dat je bijvoorbeeld 1 pak achter de hand hebt??
Vind ook dat ze het eigenlijk op voorraad moeten hebben,maar ja zoals ik al eerder schreef, zal dat per filiaal wel verschillen.
Ik ben nu met Yordi ook bezig om de poedermelk af te bouwen. Dat doe ik nu sinds 2 weken ongeveer. Yordi krijgt dan 1 voeding met gewone melk en de andere voeding( soms nog 2) met poedermelk. Dit heb ik gedaan, omdat ik niet wist, wat hij van gewone melk zou vinden, maar dat drinkt hij net zo goed als poedermelk.( lees bijna niet dus en maak er pap van, anders krijg ik geen melk bij hem binnen)
Ook heb ik de druppels( vitamine d) wel alvast in huis gehaald en geef hem dat zodra de poedermelk helemaal op is en hij helemaal over gaat op gewone melk.

Nou nog even en dan heb je geen probleem meer dat de melk op is meid.

Liefs marielle

Ik herken het !!! Heb ook een keer uit woede de filiaalmanager van Kruidvat gebeld omdat ik belachelijk behandeld was ! Sindsdien koop ik (als ze er zijn) meerdere pakken zodat ik voorraad heb.

Ik ging een keer en toen was het er niet, zou dag er na binnen komen, dag erna nog steeds niet, maar zou dan na weekend er zijn. Weer niet, toen zei ik dat word leuk dan want ik ben er bijna doorheen. Zegt die mevrouw ook doodleuk, tja, da's uw probleem niet de mijne !!! Toen ging ik ook door het lint, ik zei jullie zeggen al een week lang dat het elk moment binnenkomt, en ze drinkt alleen maar melk, dus ik moet het wel hebben.

Kreeg wel excuses nadien, maar als ik die vrouw weer zie achter de kassa kan ik haar wel schieten

Bianca

Mmmh misschien kan ik beter niet reageren, want ik ben heeeeel tevreden over het kruidvat. Ze hebben altijd van die leuke spulletjes en de mensen zijn er altijd heel vriendelijk.

Tja ik kan in 10 winkels in de buurt wel voeding kopen, dus ik zou nooit voor dit dilemma komen te staan. En als ik zou weten, dat de winkel het niet altijd vooraadig zou hebben, zou ik ongeacht mijn inkomen, zorgen dat ik altijd genoeg in huis zou hebben.

Ik vind het echt vreselijk als je zo behandeld word, door personeel en ik zou dat ook zeker met een leidinggevende bespreken, maar ik zou me er absoluut niet zo druk om maken.
Zij hebben waarschijnlijk een slechtere dag dan jij..

groetjes

Terug
Bovenaan