Jee wat een domper

Hallo Suno

Ik ben anders ook altijd tevreden geweest maar ik heb het nou al totaal 3 of 4 keer gehad net voor kerst ook je loopt al zo te vliegen en rennen we hebben geen auto onder onze kont toen moest ik heel snel op de fiets even halen want ik had het al zo druk . Ondertussen zieke kindjes als mijn man geen vrij had dan zat ik want ik kom echt niet zomaar aan oppas en mijn man is gaan studeren en die gaat 3 avonden per week door om te werken dus dat was een geluk voor mij en nou net op oudejaarsdag dat ze al als idioten lopen te knallen dat zelfs milton ervan schrikt die vind vuurwerk ook niet meer leuk. Ik zit met twee kindjes ik kan niet samen op de fiets met ze weg want anders moet ik voor 1 jaar een moederfiets kopen dat ze ook onzin. Ik zorg meestal ook dat ik genoeg heb maar ik hoef toch geen 2 pakken te gaan kopen omdat ik bang ben dat ze het niet meer hebben ik heb 2 kindjes te verzorgen en wij hebben er financieel er al veel op ingeleverd ik zorg altijd eerst voor mijn kindjes dan pas voor mijzelf . En ik heb niet zo grote kelderkast dat ik veel opbergruimte heb   .Maar meid ik weet wel wat je bedoelt en ik moet mijn energie ergens anders in stoppen   en Biasch je zou ze op dat moment whoe ze mogen dan weleens een training communiceren volgen .

Ik heb net een mail gehad met excusses voor het gedrag ik ga zo pampers halen ben benieuwd of mevrouw spock er ook is

Terug
Bovenaan