Jee, zou het echt zo zijn

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben net 1 maand met de pil gestopt en ik voel mijn eisprong wel. Uiteraard om de dag geklust en met de eisprong ook. Dat is nu bijna anderhalve week geleden en ik ben me toch moe, merk nu ook dat ik last van mijn borsten krijg. mijn tepel (echt het puntje zal ik maar zeggen) begint groter te worden en dikker en veel gevoeliger (doet pijn)

Zou het dan toch zo zijn......? Ik heb nog geen test gedaan omdat ik niet steeds onnodig wil testen. Ik wil pas echt gaan testen als ik over tijd ben.....

Groetjes Astrid

hoi Astrid

niet negatief bedoeld maar kan ook zijn van het ontpillen!!! ik heb een spiraal gehad en de eerste 3 maanden had ik echt van zulke klachten en vlagen van misselijkheid erbij maar helaas tot op heden nog niks!!

natuurlijk hoop ik voor jou dat deze klachten bij jou misschien wel een zwangerschap zijn!!!!

ik ga voor je duimen houd je ons op de hoogte???

kleutermama

ik heb deze klachten ook deze maand voor t eerst en ben al vanaf januari gestopt met pil.

hoop voor je dat het wel zo is. en bij mezelf natuurlijk ook :)

Ik heb deze klachten ook gehad...en ik hoefde niet te ontpillen....ik was echt niet zwanger, maar kan bij jou anders zijn natuurlijk ;)

ja helaas kan ik me er ook bij aansluiten dat ik dat de eerste maand na het stoppen met de pil heb gehad en niet zwanger was.
alle klachten die je hebt kunnen drie dingen zijn, ongi worden, ontpillen of zwanger zijn. Je kan met die klachten eigenlijk dus niks ....
hoop uiteraard voor je dat het bij jou wel raak is in de eerste ronde!!

Thanx voor de reacties.....

Ik zal jullie op de hoogte houden! Ben benieuwd, ik ga er eerlijk gezegd ook niet vanuit, maar mijn vriend denkt dat ik zwanger ben. We zullen zien.

moeilijk hé om geduld te hebben.
ik heb de laatste dagen van die stomme acties,
dat ik mn sleutels in de deur laat, of binnen en dat de deur dicht is.
dan zegt mn man: zwanger? hahaha

Is inderdaad best wel lastig! hihihi Ik ben gewoon kei benieuwd, maar ik wil ook niet nu al te veel erop hopen....ook omdat ik gewoon denk dat het nog niet zo ver is....maar goed afwachten duurt zooo lang.

Terug
Bovenaan