Jee, zou het echt zo zijn

Ja, wachten duurt lang he? Ik heb mijn NOD komend weekend, pfff...

Hey meiden,

Ik zit ook in de situatie dat ik denk: zou het nu echt zo zijn??

Ik heb net als jullie ook heel weinig geduld. Zit nu op dag 30 van ronde drie. Ben volgens mij wel onregelmatig, 1e ronde 30 dagen, 2e ronde 26.

Heb nu al getest op dag 26, 28 en 30. Maar nog niks hoor!!! Ook mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld.
Ik zit ook echt naar klachten en kwalen te speuren. Maar, ik heb ook echt rare gevoelens in mijn buik, zwaardere borsten en de bloedvaatjes naar mijn borsten en tepels zijn donkerder.

We wachten het af.
Vanmorgen erge krampen gehad, maar die zijn alweer weg.

Wel goed geklust geloof ik, gezien m'n temperatuurcurve. Wel fijn dat sommigen van jullie je ei zo goed voelen!! Ben jaloers, want ik voel niks...

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte tijdens deze wachtdagen!!! En inderdaad, we moeten maar niet teveel hopen dan valt het minder tegen als de rd's weer komen!!

Ik duim voor jullie! Spannend!!

Martine

Hey meiden

Ik heb in april een miskraam gehad, heeft toen 9 maand geduurd om zwanger te raken.
Inmiddels ben ik vandaag 4 dagen overtijd. Heb 3 dagen getest en was negatief, morgenvroeg dus maar weer testen.
De vorige keer toen ik zwanger was heb ik maar 1 getest, was toen 5 weken zwanger dus kan zo maar zijn dat mn HCG nog te laag is.
We zullen zien.. wel spannend.

Groetjes Janien

Hai allemaal,

Ook wij zijn pas geleden gestopt met de pil, 31 maart om precies te zijn haha. Sindsdien op de dag en bijna op het uur af regelmatige menstruatie gehad en nu 3 dagen overtijd, wat nooit eerder is gebeurd. Daarnaast sinds ongeveer 14 dagen moe. Spannend nu dus voor ons allen! Ik duim voor jullie!

Groetjes

Nou meiden ik hoop voor iedereen die iets van klachten heeft (ook diegene die dat niet hebben natuurlijk) dat ze zwanger zijn.

Ik krijg nu al de kriebels omdat ik zaterdag of zondag wil testen.......pfffff

Ben er gewoon nerveus van maar goed tis ook allemaal spannend natuurlijk.

Ik kan het in real life ook niet vragen omdat niemand weet dat we bezig zijn om een kindje te maken..... ook erg lastig. ik wil het van de daken schreeeuwennnnnN!!

He meiden,

Hier helaas ongie, op naar ronde 4.
Iedereen die overtijd is en binnenkort gaat testen: SUCCES!!
Ik hoop dat voor jullie allemaal een babyboom is weggelegd!
Ben benieuwd!

Martine

Terug
Bovenaan